گوشی Aquaris VS

گوشی Aquaris VS و Aquaris VS پلاس توسط شرکت BQ معرفی شدند

اگرچه تنها چند روز تا شروع کنگره جهانی موبایل باقی مانده، اما دو گوشی Aquaris VS و گوشی Aquaris VS پلاس توسط شرکت BQ خارج از این رویداد معرفی شدند. در ادامه اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی و قیمت دو گوشی آکوریس وی اس و آکوریس وی اس پلاس به دست می‌آوریم.

شرکت اسپانیایی BQ دو گوشی اندرویدی میان‌رده معرفی کرد که هم‌اکنون امکان سفارش آن‌ها از فروشگاه بین‌المللی شرکت به آدرس Store.Bq.com وجود دارد. گوشی Aquaris VS و Aquaris VS پلاس، همانند بسیاری دیگر از مدل‌هایی که به این روش نام‌گذاری می‌شوند، ویژگی‌های مشترک زیادی داشته و اصلی‌ترین اختلاف بین آن‌ها اندازه نمایشگر و بدنه است.

گوشی Aquaris VS به یک نمایشگر 5.2 اینچی از نوع IPS LCD، دارای رزولوشن اچ‌دی و با شیشه 2.5D مجهز شده و حداکثر میزان روشنایی آن 520 نیتس است. دوربین اصلی دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز به گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل 1.25 میکرومتر است. این دوربین می‌تواند ویدیوها را با حداکثر رزولوشن فول اچ‌دی ضبط کند. عکاسی سلفی با یک دوربین 8 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED امکان‌پذیر است.

تراشه گوشی Aquaris VS

مغز متفکر گوشی Aquaris VS تراشه اسنپدراگون 430 است که از یک پردازنده هشت هسته‌ای دارای حداکثر سرعت 1.4 گیگاهرتز و مجهز به هسته‌های Cortex-A53 تشکیل می‌شود. این گوشی از نظر حافظه به دو نسخه دارای 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت ظرفیت داخلی و 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی تقسیم می‌شود. قیمت دو نسخه یاد شده به ترتیب 189 یورو و 209 یورو است.

گوشی Aquaris VS

در پنل پشتی حسگر اثر انگشت دیده می‌شود. باتری دستگاه 3100 میلی‌آمپر ساعتی بوده و به لطف پشتیبانی از نسخه سوم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام، می‌تواند خیلی سریع شارژ شود. اگرچه گوشی Aquaris VS به صورت پیش‌فرض به اندروید 7.1.2 نوقا مجهز شده است، اما شرکت سازنده وعده داده در آینده‌ای نزدیک، به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید 8 اوریو را برای آن منتشر خواهد کرد.

اما گوشی Aquaris VS پلاس تنها دارای یک نسخه 4 گیگابایتی به همراه 64 گیگابایت ظرفیت داخلی بوده و نمایشگر 5.5 اینچی از نوع IPS LCD آن دارای رزولوشن فول اچ‌دی است. حداکثر میزان روشنایی این صفحه نمایش به 570 نیتس افزایش پیدا کرده است. با وجود این تغییرات، ظرفیت باتری با تنها 300 واحد، به 3400 میلی‌آمپر ساعت رسیده است. سایر ویژگی‌های ذکر شده برای گوشی Aquaris VS که اصلی‌ترین آن قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 430 است، در مدل پلاس تکرار می‌شود. گوشی Aquaris VS پلاس به قیمت 229 یورو به فروش خواهد رسید.

اگرچه فروشگاه بین‌المللی BQ محصولات خریداری شده را به کشورهای مختلفی ارسال می‌کند، اما پیش از خرید توجه داشته باشید دو گوشی یاد شده، پشتیبانی باند LTE محدودی داشته و تنها از 1/3/7/20 پشتیبانی می‌کنند. برای کشورهای اروپایی این میزان کافی است، اما اگر در دیگر نقاط دنیا زندگی می‌کنید، بهتر است وضعیت را پیش از خرید بررسی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*