انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو

گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو با باتری 16 هزار میلی‌آمپر از راه می‌رسد!

گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو (Energizer Power Max P16K Pro) که قرار است در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شود، تمامی نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد. محصول جدید شرکت انرجایزر به یک باتری 16 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است!

همه کاربران، انرجایزر را به عنوان یکی از بهترین برندها در زمینه تولید پاور بانک می‌شناسند. به نظر این شرکت قرار است از تجربه خود در همین زمینه استفاده کرده و محصولی خارق‌العاده عرضه کند؛ گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو که اصلی‌ترین ویژگی‌ آن مجهز شدن به یک باتری 16 هزار میلی‌آمپر ساعتی است، در نمایشگاه MWC 2018 که تا چند روز دیگر آغاز می‌شود رونمایی خواهد شد.

انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو علاوه بر باتری، تراشه و همچنین رم و نمایشگر فوق‌العاده‌ای دارد

در حال حاضر، بهترین گوشی های هوشمند بازار از نظر میزان ظرفیت و دوام باتری، مجهز به باتری‌های دارای ظرفیت 4 هزار و یا در بهترین حالت 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی هستند. اما ظرفیت باتری انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو از آن‌ها که در نوع خود بهترین هستند، چیزی حدود چهار مرتبه بیشتر است! اگرچه این گوشی به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز نیست، اما در سایر بخش‌های سخت افزاری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. قدرت گرفتن از تراشه مدیاتک هلیو پی 25، مجهز شدن به 6 گیگابایت حافظه رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و همچنین داشتن یک نمایشگر 5.99 اینچی مجهز به رزولوشن کیو اچ‌دی جزو مهمترین قابلیت‌های آن به شمار می‌آیند.

دوربین اصلی دوگانه بوده و از دو لنز 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. اگرچه شرکت سازنده وعده داده طراحی گوشی انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو چشم‌نواز خواهد بود، اما بعید می‌دانیم ضخامت آن کمتر از 1 سانتی‌متر باشد. در هر صورت صحبت استفاده از یک باتری 16 هزار میلی‌آمپر ساعتی است! انرجایزر پاور مکس پی 16 کی پرو در روز یکشنبه بیست و پنجم فوریه (ششم اسفند) به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.