رام‌ های سفارشی سازی شده برای میت 10 پرو

قابلیت پشتیبانی از رام‌ های سفارشی سازی شده برای هواوی میت 10 پرو فراهم شد

قابلیت پشتیبانی از رام‌ های سفارشی سازی شده برای هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) و هواوی آنر ویو 10 (Huawei Honor View 10) فراهم شد. پشتیبانی از ریکاوری سفارشی‌سازی شده TWRP و LineageOS 15.1 خبر بسیار خوبی برای طرفداران استفاده از رام های کاستوم محسوب می‌شود.

گوشی های مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام همواره جزو بهترین‌‌ها به منظور مود کردن شناخته شده‌اند، چرا که در مقایسه با دستگاه‌های مجهز به دیگر انواع تراشه‌‌های موبایل، رام‌ های سفارشی سازی شده بیشتری برای آن‌ها در دسترس است. البته این موضوع به معنی عدم امکان مود کردن بر روی دیگر گوشی های فاقد تراشه‌های اسنپدراگون نیست. به عنوان نمونه می‌توان به گوشی های هواوی مجهز به تراشه‌های سری کایرین اشاره کرد.

با رام‌ های سفارشی سازی شده جدید هواوی میت 10 تمامی قابلیت‌های گوشی کار می‌کنند

به تازگی دو پرچمدار قدرتمند برترین گوشی‌ساز چینی یعنی هواوی آنر ویو 10 و هواوی میت 10 پرو قابلیت پشتیبانی از ریکاوری سفارشی‌سازی شده TWRP و LineageOS 15.1 را دریافت کرده‌اند. به لطف پشتیبانی رسمی از TWRP که اکنون نصب آن بر روی دو گوشی هواوی یاد شده امکان‌پذیر است، بسیاری از رام‌های کاستوم بر روی هواوی میت 10 پرو و آنر ویو 10 نصب خواهد شد. نباید فراموش کرد دو دستگاه مجهز به اندروید 8 اوریو بوده و به واسطه آن از Project Treble پشتیبانی می‌کنند، به همین دلیل امکان سوار کردن رام‌های AOSP نیز بر روی آن‌ها وجود دارد.

هواوی میت 10 پرو

تنها مشکل، حین استفاده از LineageOS 15.1 بر روی دو گوشی بروز می‌کند، چرا که ویژگی نمایش وایرلس دیگر کار نخواهد کرد. پس در صورت نصب این رام سفارشی‌سازی شده قادر نخواهید بود از طریق وای فای به یک مانیتور خارجی متصل شوید. بر اساس منتشرکننده رام برای هواوی میت 10 پرو و هواوی آنر ویو 10، سایر ویژگی‌های دو دستگاه بدون هیچ مشکلی کار خواهند کرد. این نسخه رسمی نیست، اما تمامی قابلیت‌های درون آن در نسخه رسمی نیز گنجانده خواهد شد.

روش نصب LineageOS 15.1 با دیگر موارد کمی متفاوت است. اگر با نحوه انجام آن آشنا نیستید، به وب سایت XDA-Developers مراجعه کرده و آموزش ارائه شده را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*