گوشی موبایل شیائومی می 7

گوشی موبایل شیائومی می 7 به نمایشگر اولد تجهیز می‌شود

وب‌سایت XDA Developers با انتشار گزارشی جدید، برخی از ویژگی‌های گوشی موبایل شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) را فاش کرد. این گوشی با پنل اولد و نمایشگر همیشه روشن عرضه می‌شود.

در آستانه کنگره جهانی موبایل 2018 هستیم و در شرایطی که هنوز معرفی گوشی موبایل شیائومی می 7 در این رویداد بزرگ تایید نشده، وب‌سایت XDA از تجهیز این گوشی به نمایشگر اولد خبر داده است. مطابق با این گزارش، شیائومی برای نخستین بار از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (AoD) استفاده خواهد کرد و به واسطه دوربین دوگانه، کاربران قادر به ثبت تصاویری باکیفیت خواهند بود.

گوشی موبایل شیائومی می 7 با تراشه اسنپدراگون 845 عرضه می‌شود

پیش از این اعلام شده بود که پرچمدار این کمپانی چینی، از نخستین محصولات بازار با تراشه اسنپدراگون 845 است. به علاوه، بهره‌گیری از اندروید اوریو و رابط کاربری MIUI 9 (و البته پشتیبانی از پروژه تربل) هم چندان غافلگیرکننده نخواهد بود. اما حالا ویژگی‌های جدیدی همچون AoD، اطلاعات مربوط به زمان، تاریخ و درصد باتری را روی صفحه گوشی به نمایش درمی‌آورد. نمایش میزان باتری باقی‌مانده، یکی از ویژگی‌های بسیار مناسبی است که دارندگان گوشی های سری پیکسل 2 در امید بهره‌مندی از آن هستند. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این تلفن هوشمند می‌توان به باتری 3 هزار و 170 میلی‌آمپر ساعتی، فرستنده IR، تثبیت‌کننده الکترونیکی عکس، کد‌ک‌های صوتی aptX HD و پشتیبانی از ان اف سی اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی می 7

اگرچه هنوز هیچ خبری به صورت رسمی تایید نشده است، ولی انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد معرفی این گوشی جدید باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آخه این برند بینامو نشون چجوری میخواد انتظارات مارو برآورده کنه؟

    • الان اگه بانام ونشون بود انتظاراتتو برطرف میکرد؟؟یک سال پیش دوتاازدوستام یکی گلکسی اس هفت داشت یکی شون لنوو .زوک زد۲پرو باهم تست کردن.توهرتستی که بگی گوشی لنوو سامسونگ رو شکست داد..پس عقلتون به چشتون نباشه

  2. گوشی های شیائومی خیلی خوش دستن امتحان کردید؟؟

  3. آره شیائومی خیلی رشد کرده تازگی ها امید وارم عالی باشه مثل هواوی

  4. این گوشی حرف نداره عالیه