هدفون بیسیم ایرپاد اپل

نسخه ضد آب هدفون بیسیم ایرپاد اپل در دست ساخت است

اپل امسال از یک نسخه جدید هدفون بیسیم ایرپاد (Apple AirPods) همراه با چیپ بیسیم جدید و سال آینده از نسخه ضد آب ایرپاد خود پرده برداری خواهد کرد. جزئیات بیشتر این هدفون های بیسیم را در ادامه بخوانید.

به نقل از یک گزارش جدید، شرکت اپل قصد دارد هدفون بیسیم ایرپاد خود را به روزرسانی کند و امکانات جدیدتری را به آن بی‌افزاید. آنطور که گفته می‌شود کمپانی کوپرتینویی قصد دارد از سخت افزار جدیدی در این محصول استفاده کرده تا آن به مراتب بیشتر قابلیت‌های هوشمندانه‌ای را دریافت کرده و عملکردی نظیر سایر گجت های پوشیدنی این شرکت نظیر اپل واچ را ارائه کند. اپل ظاهرا در حال کار بر روی نسخه ضد آب هدفون ایرپاد است. بنابراین به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک بتوانیم یک نسخه جدید از ایرپاد را همراه با یک چیپ بیسیم ارتقا پیدا کرده ملاقات کنیم.

نسل جدید هدفون بیسیم ایرپاد اپل را به صورت صوتی کنترل کنید

بلومبرگ گزارش می‌دهد که نسخه جدید هدفون ایرپاد به قابلیت کنترل صوتی نیز مجهز خواهد شد. این به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون آنکه نیازی به فشردن دکمه‌ای باشد و تنها با گفتن عبارت “Hey Siri” بتوانند با این دستیار هوشمند ارتباط برقرار کنند. این دقیقا عملکردی مشابه با آنچیزی است که در آیفون اپل شاهدش هستیم. این هدفون جدید همچنین به چیپ تازه طراحی شده توسط اپل مجهز خواهد بود که برای مدیریت ارتباط های بلوتوثی از آن استفاده می‌شود.

انتظار می‌رود اپل یک مدل هدفون دیگر را نیز در سال 2019 میلادی عرضه کند که ظاهرا در برابر آب مقاوم خواهد بود. هرچند شاید مقاومت آن در برابر آن به شکل کاملی نباشد، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که حداقل می‌تواند در برابر پاشش آب و یا بارش باران از رخ دادن هرگونه مشکل جلوگیری کند.

اپل هنوز نظر رسمی خود را در برابر این گزارش اعلام نکرده است، بنابراین احتمال دارد که این‌ها شایعه‌ای بیش نباشند. به نظر شما آیا اپل به دنبال ارائه نسخه ضد آب هدفون ایرپاد است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. حتما هم انحصاریش میکنه فقط برای آپد و آیفون

  2. مسخره بدرد نخور انگار باهاش میخوایم بریم شنا کنیم

  3. واقعا ینی تا حالا کسی ضد آب نساخته؟؟

  4. واقعا طراحی بیخودی داره و ظاهر زشت تری هم داره وقتی روی گوش قرار میگیره

  5. ولی واسه زیر دوش خیلی خوبه یا توی وان آفرین به اپل

  6. جالبه واسه زیر دوش و توی استخر خوبه

  7. طراحی مزخرفی داره! چیه این آخه؟؟؟؟ با این شرایطی که دارن علی رغم قیمت بالاشون هم راحت گم میشن و هم بازدهی متفاوتی نسبت به نسخه های با سیم ارائه نمیدن…ضد آب شدنش این ضعفاش رو پوشش نمیده در هر حال

  8. ببینید فقط چقدر سریع بقیه از روش اسکی برن

    چه حالی میده بری زیره اب کتابه صوتی هری پاترو گوش بدی