گوشی کت اس 61

گوشی کت اس 61 (CAT S61) با مقاومت فوق‌العاده و دوربین حرارتی بهتر معرفی شد

گوشی کت اس 61 (CAT S61) با مقاومتی بسیار بالا در آستانه MWC 2018 معرفی شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها، مشخصات فنی و قیمت گوشی جدید کاترپیلار خواهیم داشت.

مدیران ازندگان از گوشی کت اس 61 که در دسته محصولات مقاوم قرار می‌گیرد، بیشتر به عنوان یک ابزار یاد می‌کنند تا یک تلفن همراه! اما این موضوع تا چه اندازه سبب تمایز محصول جدید این شرکت با سایر گوشی های بازار می‌شود؟

کت اس 61 به دوربین تصویربرداری ارتقایافته FLIR تجهیز شده تا علاوه بر افزایش محدوده درجه حرارتی آن -از منفی 20 درجه تا 400 درجه سلسیوس (منفی 4 درجه تا منفی 752 درجه فارنهایت)- شاهد افزایش وضوح، از VGA به HD نیز باشیم. اپلیکیشن به‌روزرشده “MyFlir” هم به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای حرارتی را به صورت زنده پخش کرده و یا در صورت نیاز، از انجمن مربوطه کمک بگیرند.

در کنار دوربین بهتر، سازندگان حالا از یک ابزار اندازه‌گیری فاصله که از سیستم لیزری بهره می‌برد هم استفاده کرده‌اند. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر فاصله 10 متری (33 فوتی) را به صورت نقطه به نقطه، اندازه گرفته و مساحت یک بخش را محاسبه کنند. به علاوه، این ابزار قادر به ذخیره تمام اطلاعات خواهد بود تا کاربران بتوانند در آینده هم اندازه‌گیری‌های اضافی را روی آن انجام دهند.

گوشی کت اس 61

یکی دیگر از قابلیت های گوشی کت اس 61 که در کمتر تلفن هوشمندی می‌توان آن را پیدا کرد، سنسور تشخیص کیفیت هوای محیط داخلی از شرکت Sensirion است. این سنسور، وجود ترکیبات آلی فرار همچون رنگ‌ها، حلال‌ها، محصولات پاک‌کننده و بیشتر را ردیابی کرده و در صورت شناسایی محیطی ناسالم، به شما اخطار می‌دهد.

گوشی کت اس 61 با استانداردهای IP68 و MIL-STD-810G عرضه می‌شود

در کنار ابزارهای متنوع، سازندگان علاوه بر استفاده از فریم آلومینیوم تقویت‌شده در ساخت کت S61، آن را همراه با استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و همچنین استاندارد نظامی MIL-STD-810G تولید کرده‌اند تا کاربران در صورت افتادن گوشی از فاصله 1.8 متری روی بتن، قرارگیری دستگاه در عمق 3 متری آب برای یک ساعت، تحمل دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین (از منفی 30 درجه تا مثبت 60 درجه سلسیوس) و مقاومت در برابر عبار نمک، نسبت به ایمنی گوشی خود مطمئن باشند.

در رابطه با مشخصات فنی، سازندگان از نمایشگری 5.2 اینچی و فول اچ دی همراه با پوشش محافظ گوریلا گلس 5 بهره برده‌اند که ضمن مقاومت بالا، برای استفاده در نور مستقیم بهینه شده است و از آن می‌توان با انگشتان خیس یا دستکش نیز استفاده کرد. برای تصاویر معمولی، دوربینی 16 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیوهای 4K در بخش پشتی و دوربینی 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی در خدمت کاربران خواهد بود.

اگرچه ما با محصولی متفاوت رو به رو هستیم، اما گوشی کت اس 61 به صورت پیش‌فرض به اندروید اوریو تجهیز شده و سازندگان می‌گویند آپدیت اندروید P را نیز در آینده ارائه خواهند کرد. از دیگر موارد قابل توجه نیز می‌توان به تراشه اسنپدراگون 630، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از سیستم شارژ سریع QuickCharge 4.0 (از طریق پورت یو اس بی نوع C) اشاره کرد.

گوشی جدید کت اس 61 قرار است در نمایشگاه MWC 2018 نمایش داده شود و علاقه‌مندان می‌توانند از سه ماهه دوم سال، آن را از طریق فروشندگان و اپراتورهای منتخب، با قیمت 985 دلار (900 یورو یا 800 پوند) خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. بهترین گوشی عمرم بوده هم ضد ضربه هم ضد آب با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و۸ م پیکسلی

  2. بهترین گوشی که تا الان داشتم

  3. با سلام خدمت دوستان عزیز
    من خودم اس 30 دارم دوسال هست که دارم استفاده میکنم خیلی خیلی گوشیه خوبیه
    خودم مهندس ساختمان هستم و توی کارم زیاد گوشی میشکست ولی از وقتی که گوشی کت خریدم دیگه از هیچ گوشیه دیگه خوشم نیومد
    من که خیلی ازش خوشم اومده منتظرم بیاد بخرم

  4. سلام.بنده اس60 دارم….ضد اب و ضد ضربه بودنش فوق العاده است…دوربین حرارتی خوبی هم دارد که فقط نمی تواند زوم کند که امیذوارم در اس61 رفع شده باشد…گوشی گاهی به شذت داغ میشود که به خاطر ضد اب بودن شما سریع ان را زیر اب میگیرید و به حالت اول برمیگردد…دوربین عکاسیش در تشخیص رنگ افتضاح است…کسانی که عکاسی در کارشان مهم است باید به فکر دوربین عکاسی باشند بخاری از اس60 بلند نمیشود که امیدوارم در اس61 رفع شده باشد…نکنه منفی اس61 طبق تعاریف مقاومت ضربه و ضد ابی کمتر است…اس60 راحت با دریچه بسته یکساعت و بیشتر در عمق5متر دوام می اورد..ولی اس 61 نهایتا سه متر زیر اب می تواند برود..اس60 از فاصله دومتری زمین بخورد کاریش نمیشود اما در 61 این قدرت 20 سانت کاهش یافته…از لحاظ ظاهری اس 61 مشخص میشود در قسمت پشت گوشی در پایین سمت چپ سنسوری قرار دارد.که احتمالا کاربران به علت جای بد ان و مزاحمت هنگام کار از ان شاکی شوند.نکته دیگر در اس61 ظاهرا مکان قرار گیری سیم کارت و مموری تغییر یافته..که ظاهر گوشی را کمی زشت کرده..باید منتظر امدنش باشیم

  5. قیمتش خیلی گرونه s60 شیشصد دلاره از دوربین حرارتیش خیلی تعریف شده اما از دوربین این زیاد تعریف نشده

  6. گوشی های سال های گذشتش که خیلی ضعیف بودن، ولی این با وجود قیمت خیلی زیادش جالبه. شاید قابلیت های جدیدی به دنیای موبایل وارد کنه.

  7. بهترین گوشی برا جهانگردا و کوهنوردای حرفه اییه

  8. گوشی به شدت بزرگیه

  9. چه طراحی جالبی داره :))))))

  10. شبیه کیف پوله خخخخ