مشخصات هواوی انجوی 8 به لطف وب‌سایت TENNA لو فت

مشخصات هواوی انجوی 8 به لطف وب‌سایت TENNA لو فت

مشخصات هواوی انجوی 8 (Huawei Enjoy 8)، به عنوان گوشی بعدی هواوی، در وب‌سایت تنا ظاهر شد. در ادامه، به بررسی مشخصات فنی، امکانات و عکس های گوشی جدید هواوی می‌پردازیم.

به تازگی، یک گوشی جدید هواوی توانسته گواهی لازم را جهت عرضه در بازار چین از TENAA دریافت کند. این اسمارت فون -که احتمالا هواوی انجوی 8 باشد- در دو مدل LDN-TL10 و LDN-TL20 در این وب‌سایت چینی دیده می‌شود. با توجه به اینکه مشخصات هواوی انجوی 8 دقیقا مشابه گوشی هواوی آنر 7 سی (Huawei Honor 7c) است، بنابراین این احتمال وجود دارد که موبایل جدید هواوی، همان آنر 7 سی باشد که برای عرضه به بازارهای جهانی آماده شده است.

مشخصات هواوی انجوی 8

هواوی انجوی 8 با ابعاد 158.3 در 76.7 در 7.8 میلیمتر و وزنی معادل 155 گرم، به نمایشگر 5.99 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1440 مجهز است. در دل این گوشی هواوی، یک پردازنده 8 هسته‌ای بدون نام، کلاک‌شده در سرعت 1.4 گیگاهرتز، به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 256 گیگابایت با استفاده از کارت حافظه MicroSD) دیده می‌شود.

مشخصات هواوی انجوی 8 به لطف وب‌سایت TENNA لو فت

همچنین، انجوی 8 هواوی با دوربین دوگانه 13 و 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در دسترس قرار خواهد گرفت. از دیگر مشخصات هواوی انجوی 8 می‌توان به باتری نسبتا کم‌ظرفیت 2920 میلی‌آمپر ساعتی  اشاره کرد. احتمالا اندروید 8 اوریو نیز به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد شد.

شواهد حاکی از حضور گوشی جدید هواوی در نمایشگاه MWC 2018، در رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی و رزگلد دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یه گوشی مثل بقیه گوشی هاش نکته مثبتی نداشت

  2. گوشی خوشگلیه بنظر قیمتشم پایین باشه

  3. آه چرا همه دوربین سلفی هاش 8 مگا پیکسلن

  4. تا جایی که من در جریانم همش شبیه گوشی های دیگه شه

  5. فکز میکنم قیمتش کمتر از یک تومن باشه