والپیپر موبایل

دانلود بیش از 30 والپیپر موبایل Infinity Display برای گلکسی اس 9 سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) تا چندی دیگر معرفی خواهند شد. در این مطلب می‌توانید چندین والپیپر موبایل که برای نمایشگر Infinity Display آن‌ها به طور ویژه انتخاب شده‌اند را دانلود کنید.

پرچمداران سال 2018 سامسونگ تا چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهند شد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آنها مجهز شدن به نمایشگر Infinity Display است که سال گذشته همراه با رونمایی پرچمداران سری S معرفی شد و سپس در گلکسی نوت 8 نیز به کار رفت.

همانطور که می‌دانید سامسونگ، سازنده بهترین پنل‌های AMOLED دنیا است، به طوری که شرکت‌هایی مثل اپل نیز سفارشات خود را به آن ارائه می‌کنند. سامسونگ از بهترین نوع این پنل در نمایشگر Infinity Display استفاده کرده که یکی از نقاط قوت آن است. رزولوشن این پنل سوپر AMOLED کیو اچ‌دی پلاس بوده و به خاطر نسبت ابعاد تصویر خاص نمایشگر یعنی 18.5:9 به دست آمده است.

والپیپر موبایل

دانلود والپیپر موبایل مخصوص Infinity Display

همانند همیشه، از آنجایی که رزولوشن این چند والپیپر موبایل بسیار بالا است، نه تنها برای تمامی پرچمداران، بلکه برای همه گوشی های هوشمند فارغ از وضوح تصویر صفحه نمایش آن‌ها کاربرد دارند. با این حال، ویژگی متمایزکننده آن‌ها در مقایسه با دیگر مجموعه‌های والپیپرهای موبایل، گلچین شدن برای دستگاه‌های دارای نمایشگر Infinity Display است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوشگل بودن از حق نگذریم نمیشه همشم اس 9 رو زد فقط نمیتونه با ایفون رقابت کنه

  2. حیف اینا که برای اس 9 هستن

  3. سامسونگم همش توی ستاره ها غرقه