آیپد جدید اپل

احتمال معرفی دو مدل آیپد جدید در کنفرانس WWDC 2018 اپل

اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل امسال از دو مدل تبلت آیپد جدید پرده برداری خواهد کرد. شایعات می‌گویند این تبلت های آی او اسی در کنفرانس WWDC 2018 معرفی خواهند شد.

ما چندین ماه پیش در خبرها شنیده بودیم که اپل قصد دارد مدل های تبلت آیپد خود را به روزرسانی کند. مدت زمان زیادی از معرفی آیپدهای جدید از سوی اپل می‌گذرد، بنابراین نباید شگفت زده شویم اگر اهالی کوپرتینو در آینده‌ای نزدیک از چند مدل آیپد جدید پرده برداری کنند. از آنجایی که به تازگی دو مدل آیپد جدید در اسناد تنظیم مقررات شرکت اپل مشاهده شده است، به نظر می‌رسد که از هر زمان دیگری به معرفی این دو تبلت آی او اسی جدید نزدیکتر هستیم.

این اسناد توسط اتحادیه اقتصادی اوراسیا ایجاد شده‌اند که شامل کشورهای روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان می‌شود. این امر برای به دست آوردن مجوز فروش دو مدل آیپد جدید توسط اپل از سوی دستگاه‌های نظارتی در کشورهای مذکور صورت گرفته است.

شماره مدل دو تبلت جدید اپل به ترتیب A1893 و A1954 است که حتی نزدیک به شماره مدل هیچ یک از آیپدهای حال حاضر در بازار نیز نخواهد بود. البته این اسناد به طور کلی می‌توانند مربوط به وارد کردن چند نمونه آیفون و آیپد به مناطق ذکر شده باشند، اما مشخص نیست که این دستگاه‌ها دقیقا چه نامی داشته و آیا واقعا تبلت هستند یا خیر!

مشخصات احتمالی دو 2 آیپد جدید اپل

آیپد جدید اپل انتظار می‌رود حداقل از یک تغییر بزرگ نسبت به نسل فعلی تبلت های اپل برخوردار بوده و میزبان قابلیت‌های جدیدی باشد. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل ظاهرا به دنبال ارائه قابلیت فیس آی دی آیفون ایکس بر روی آیپدهای خود است. ما انتظار داریم یکی از این دو آیپد جدید اپل از نمایشگر 10.5 اینچی و دیگری از نمایشگر 12.9 اینچی برخوردار باشند. با توجه به قیمت بالای OLED، به نظر می‌رسد هر دو تبلت از نمایشگر LCD برخوردار هستند و با توجه به جدیدترین کدهای رویت شده در آی او اس، ظاهرا باید منتظر طراحی مدرن این آیپدها باشیم.

سال گذشته تبلت های آیپد پرو اپل در WWDC 2017 معرفی شدند. امسال نیز انتظار داریم اپل از این آیپدهای جدید در کنفرانس توسعه دهندگان خود پرده برداری کند. این رویداد در خرداد ماه 97 در سن خوزه کلیفرنیا برگزار خواهد شد. برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری آن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

زمان و محل برگزاری کنفرانس WWDC 2018 اپل مشخص شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. من ایپد ٢ دارم هنوز بی نقص داره کار میکنه

  2. ایفون ایپد چقدر مسخره ن اینا

  3. اپل هنوز زنده س؟؟

  4. ببینم توی این یکی چجوری گند میزنه

  5. ایول ایوله ایول ،من نمی ولم ایول

    هر چند مطمعنا صفحش ال ای دی هستش