تصاویر گلکسی اس 9 سامسونگ

تصاویر گلکسی اس 9 سامسونگ در دنیای واقعی لو رفت

پس از انتشار عکس‌های کامپیوتری و رندرهای مختلف، حالا تصاویر گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) در دنیای واقعی منتشر شده است.

با نزدیک‌تر شدن به نمایشگاه MWC 2018، تصاویر پرچمداران سامسونگ هم با سرعت بیشتری منتشر می‌شوند. هرچند، این‌بار خبری از رندر رسمی نیست و حالا موبایل 5.8 اینچی این شرکت در دنیای نشان داده شده است.

گفته می‌شود این تصاویر از ویتتام به بیرون درز کرده‌اند. در این عکس‌ها ما گلکسی S9 را در رنگ مشکی (Midnight Black) می‌بینیم. کره‌ای‌ها می‌خواهند محصولات خود با رنگ جدید “Lilac Purple” نیز در اختیار کاربران قرار دهند که البته فعلا هیچ اطلاعاتی در رابطه با بازارهایی که آن را دریافت می‌کنند، در دست نیست.

یکی دیگر از موارد قابل توجه در تصاویر گلکسی اس 9 سامسونگ ، نمایش عبارت “Secured by Knox” روی صفحه اصلی است. اگرچه این تلفن هوشمند با سیستم ایمنی Knox روانه بازار خواهد شد، ولی هنوز ما نسبت به وجود ویژگی‌های مخصوص مطمئن نیستیم.

تنها تفاوت اصلی گلکسی اس 9 با نسل قبلی را می‌توان محل تعبیه حسگر اثر انگشت عنوان کرد. در غیر این صورت، پرچمداران 2018 و 2017 سامسونگ شباهت بسیاری به یکدیگر خواهند داشت. البته این موضوع بد نیست چرا که گلکسی اس 8 هم‌چنان هم یکی از بهترین طراحی‌ها را در میان تلفن های همراه دارد.

گوشی های جدید سامسونگ، 25 فوریخ (6 اسفند) به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

تصاویر گلکسی اس 9 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. بازم طراحی تکراری. بدون نوآوری جدید. نوآوری فقط در کیفیت امولد. آیا. تفاوت امولد اس 7 با نوت 8 چقدر. خیلی جزی نوت روشنتره

  2. ببینم هیچ شرکتی بجز اپل تیم طراحی نداره؟ بابا ضرافت هم خوب چیزیه

  3. خدایی اونایی که منتظر پرچمدار سامسونک بودن عرضه همچین گوشی توهین به شعور طرفدارای سامسونگ نیست؟
    پرچمدارای ال جی و اپل و …. کجا
    پرچمدار سامسونگ کجا

  4. برترین اسمارت فون سال 2018
    تا انتخاب برترین گوشی جهان در سال 2017 فقط چند روز بیشتر نمونده…انشاالله سامسونگ برای سومین سال پیاپی برترین گوشی ساز دنیا بشه

  5. انگار ندیدیم قیافشو. کپ اس هشته دیگه

  6. خاک تو سرش دوربین دوگانش کووو

  7. تو ظاهر هیچی فرقی با اس8 نداره…
    اما باطن؛؛

  8. به معرفی این غول سامسونگ نزدیک میشم
    خیلی منتظرم معرفی بشه

  9. واقعا قبول دارید زشته؟؟ اقا زشته بخدا