تصاویر دست کاری شده

مجموعه تصاویر دست کاری شده که با روح و روان شما بازی می‌کنند!

برخی تصاویر دست کاری شده به حدی خلاقانه و جالب هستند که هر کاربر مجبور است برای درک بیشتر، چندین مرتبه به آن‌ها نگاه کند. در این مطلب مجموعه‌ای از آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.

خلاقیت داشتن، هم حین ثبت یک عکس و هم بعد از آن اهمیت دارد. کاربری با نام مونیکا کارولهو (Monica Carvalho) علاقه خاصی به ویرایش عکس‌ها به شیوه‌ای عجیب و غریب داشته و آن‌ها را چنان دست‌خوش تغییر و تحول قرار می‌دهد که برای درک هر تصویر مجبور به تماشای آن به دفعات خواهید بود.

این کاربر مدعی است تمامی تصاویر دست کاری شده وی توسط برنامه فتوشاپ ایجاد شده و چنان خیره‌کننده و خاص هستند که هر کاربر مجبور می‌شود حداقل برای دو مرتبه به آن‌ها نگاه کند. او پیش از ایجاد این تصاویر دست کاری شده ابتدا به خوبی نسخه اورجینال آن‌ها را بررسی می‌کند تا متوجه شود هر عکس برای وی تداعی‌کننده چه شی‌ و یا صحنه‌ای است. مونیکا به رنگ‌ها توجه خاصی داشته و شکل هر شی را مد نظر قرار می‌دهد.

تصاویر دست کاری شده

در ادامه می‌توانید نگاهی به گالری برخی از تصاویر دست کاری شده این هنرمند واقعی بیندازید. پیش از این در برخی مطالب، با نمایش چندین عکس و اثر ویرایش شده توسط فتوشاپ، به قدرت بی‌نظیر این نرم افزار ویرایش تصویر ادوبی پی برده بودیم، اما گالری عکس‌های مونیکا، ایمان ما به فتوشاپ و قدرت آن را بیشتر و بیشتر کرد!

پیشنهاد می‌کنیم اگر کاربر شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید، حتما صفحه مونیکا را دنبال کنید تا تماشای روزانه عکس‌های وی با روح و روان شما بازی کند! نام کاربری صفحه او “mofart_photomontages” است. برای دسترسی به آن می‌توان از این آدرس اینترنتی استفاده کنید.

گالری تصاویر دست کاری شده مونیکا کارولهو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. کلا از این تم از عکسا خوشم نمیاد فسفور اضافی میسوزونه ولی در هر صورت ممنون گحت

  2. خوراک عکس پروفایلن 🙂
    ممنون بابت مطلب جالب بود

  3. عکسه نیمه برهنه زنه غربی چیه گذاشتین؟

  4. واقعا عالی کار کرده تو ادیت کردن

  5. طراح این عکسا جدا هنرمند بودن

  6. درود بسیار زیبا بود

  7. جالب بود ممنون 🙂