دستکش گرمازای Ravean

با دستکش گرمازای Ravean برف بازی لذت‌بخشی را تجربه کنید

دستکش گرمازای Ravean می‌تواند در فصل سرد زمستان، به دستان شما گرما بخشیده و برف بازی را لذت بخش‌تر از هر زمان دیگری کند. این اکسسوری گرمازا با قیمت بسیار پایینی به فروش خواهد رسید.

Ravean برای سالیان متمادی است که اقدام به تولید اکسسوری های گرمازایی همچون جلیقه، هودی و کیسه خواب می‌کند. حال این شرکت یک دستکش گرمازا را نیز تولید کرده است که چند روز تنها پس از قرارگیری در سایت Kickstarter، موفق شد به اهداف مالی لازم برای تولید انبوه دست پیدا کند.

هیچ نوآوری خاصی در مورد دستکش گرمازای Ravean وجود ندارد، اما آن با قیمت رقابتی باورنکردنی قرار است به فروش برسد که می‌تواند ارزش خرید بسیار بالایی به آن ببخشد. این سیستم گرمازا که در یک دستکش مورد استفاده قرار گرفته، می‌تواند با هر بار شارژ حداکثر 6 ساعت و نیم و در سه درجه متفاوت گرما تولید کند که توسط یک دکمه کوچک بر روی قسمت مچ قابل تنظیم است. شما حتی می‌توانید باتری های قابل شارژ این دستکش را برای استفاده‌های طولانی‌تر بیرون از منزل خود نیز سفارش دهید.

دستکش گرمازای Ravean

جا انگشتی این دستکش ها با نمایشگرهای لمسی سازگار هستند که بی‌تردید برای هر دستکش مدرنی ضروری هستند. بنابراین هیچ دلیلی برای از دست درآوردن این دستکش‌ها در سرمای زمستان وجود نخواهد داشت و حتی می‌توانید با گوشی هوشمند خود نیز همراه آن‌ها به راحتی کار کنید. شرکت سازنده برای طراحی این دستکش‌ها از چرم خزدار استفاده کرده است و در داخل آن نیز 150 گرم الیاف مصنوعی 3M مورد استفاده قرار گرفته که می‌تواند حتی زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید نیز،‌ گرم نگهشان دارد.

قیمت دستکش گرمازای Ravean

همانطور که گفته شد، به جز قابلیت تولید گرما، در دستکش گرمازای Ravean هیچ چیز انقلابی وجود ندارد، اما قیمت بسیار مناسب 169 دلاری آن باعث شده تا بتوانید با هزینه‌ای کم، زمستانی گرم و لذت بخش را تجربه کنید. توجه داشته باشید که این محصول در قالب یک کمپین کیت استارتری به فروش می‌رسد، پس مشخص نیست چه زمانی آن به دست شما خواهد رسید.

ویدیو معرفی دستکش گرمازای Ravean

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. برای موتور سوار ها خیلی خوبه من همیشه این مشکل رو دارم تو زمستون برای موتور سواری

  2. این وسیله همیشه تو ذهن من بوده بالاخره اختراع شد خیلی خوبه

  3. انقدر بزرگه نمیشه هی برف درست کرد که خخخ

  4. بدیش اینه تو تابستون نمیشه ازش استفاده کرد