عکس جعبه اچ تی سی دیزایر 12

عکس جعبه اچ تی سی دیزایر 12 جزئیات جدیدی از این گوشی را افشا کرد

تصویری از جعبه گوشی اچ تی سی دیزایر 12 منتشر شد. این جعبه مشخصات فنی و برخی از قابلیت‌های گوشی ارزان قیمت جدید اچ تی سی را افشا می‌کند.

هفته گذشته ما در مورد اینکه اچ تی سی احتمالا در حال کار بر روی ساخت یک گوشی میان رده سری Desire است صحبت کردیم و اعلام کردیم که نام احتمالی آن اچ تی سی دیزایر 12 خواهد بود. حالا می‌توانیم به صورت صددرصدی این خبر را تایید کنیم. علاوه بر این، حالا می‌توانیم به لطف یک تصویر از جعبه HTC Desire 12، لیستی از مشخصات مختلف این گوشی رده ابتدایی را نیز به شما اعلام کنیم.

مشخصات فنی اچ تی سی دیزایر 12

به نقل از جعبه این محصول، اچ تی سی دیزایر 12 از یک پردازنده 64 بیتی 4 هسته‌ای مدیاتک همراه با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره‌مند است. بر روی قاب جلویی این محصول یک نمایشگر 5.5 اینچی با نسبت 18:9 و وضوح 720×1440 پیکسل معادل +HD تعبیه شده است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری Full HD در قسمت پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عاشقان سلفی در قسمت جلویی گوشی به کار گرفته شده است. یک باتری با ظرفیت 2730 میلی‌آمپر ساعت وظیفه شارژدهی به گوشی را بر عهده داشته و اسلات‌هایی برای به کارگیری دو سیم کارت نانو و یک کارت حافظه میکرو اس دی در دسترس کاربران خواهد بود.

عکس جعبه اچ تی سی دیزایر 12

با این مشخصات که از جعبه گوشی اچ تی سی دیزایر 12 به دست آمده است، حال دیگر نوبت به آن رسیده تا شاهد انتشار رندر یا تصویری واقعی از این محصول باشیم. اگر چه هنوز قیمت و زمان عرضه آن نیز در دسترس نیست.

اچ تی سی این روزها از شرایط خوبی برخوردار نیست و در حال تقلا زدن است تا بتواند جلوی ورشکسته شدن را بگیرد و یک گوشی ارزان قیمت از خانواده Desire به نظر می‌رسد می‌تواند برخی از باخت‌های این کمپانی را جبران کند. از آنجایی که ما فاصله زیادی با برگزاری نمایشگاه MWC 2018 نداریم، به نظر می‌رسد بتوانیم در این نمایشگاه بیشتر با گوشی اچ تی سی دیزایر 12 آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کم با برند قضاوت کنید هر وقت معرفی شد بعدش

  2. اون دوربینش اگه اون شکلی باشه خیلی خزه

  3. اچ تی سی مرده دیگه کسی مگه اسکوله بخره؟