نسخه 6.4 مرورگر اینترنت سامسونگ

نسخه 6.4 مرورگر اینترنت سامسونگ با امکانات جدید عرضه شد

نسخه 6.4 مرورگر اینترنت سامسونگ با امکانات جدید عرضه شد. این مرورگر از این پس برای کاربران اندرویدی در گوگل پلی استور موجود خواهد بود.

سامسونگ نسخه تازه از مرورگر خود را با قابلیت‌های جدید معرفی کرد. نسخه 6.4 مرورگر اینترنت سامسونگ پس از گذراندن تست بتا برای کاربران اندرویدی در گوگل پلی استور موجود است.

مهم‌ترین و بزرگ‌ترین قابلیت اضافه شده به این برنامه، وب بلوتوث است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند برنامه‌های وب را به صورت یکپارچه به دستگاه‌های بلوتوثی متصل کنند. علاوه بر این، برنامه اجازه می‌دهد تا دانلودها را آسان‌تر مدیریت کنید. قابلیت‌های دیگری مثل متوقف سازی و یا ادامه دادن دانلود نیز در بخش پنل اعلان‌ها و تاریخچه دانلودها اضافه شده است.

نسخه 6.4 مرورگر سامسونگ از پکیج امنیتی کرومیوم بهره می‌برد. این مرورگر در کشورهایی همچون چین و هند نیز قابلیت‌های بیشتری دارد. به طور مثال برای کاربرانی که از این برنامه در چین استفاده می‌کنند، صفحه اول برنامه مرورگر سامسونگ آن‌ها محتوای متفاوتی از شبکه‌های اجتماعی مثل ویبو، بایدو و تنسنت به کاربر نشان می‌دهد.

در هند نیز قابلیت مدیریت ذخیره داده برای این مرورگر موجود است که می‌توان با استفاده از آن در حالی که از مرورگر استفاده می‌کنیم، میزان داده مصرفی را هم بسنجیم. همچنین پشتیبانی از رابط پرداخت‌های یکسان یا UPI که مخصوص به کشور هند است نیز در این مرورگر قرار داده شده تا بتوان به راحتی انتقال وجه بین بانکی را انجام داد.

این مرورگر همچنین با سیستم خبری India Today در ارتباط است تا آخرین رویدادهای ورزشی مثل بازی‌های کریکت در هند را به کاربران نشان دهد.

نسخه 6.4 مرورگر اینترنت سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. فکر نمیکنم بتونه جایی داشه باشه تو دل مردم

    • اتفاقا من گوشیه شیائومی دارم اما مرور گرم سامسونگ بروزر هست مرور گر خوبی هستش من راضیم بخصوص که گوگل کروم کویک اکسس نداره.باید هی ادرس تایپ کنی و مرور گر سامسونگ داره که من اکثر سایتهای پر بازدیدم رو تو اونجا قرار ذادم.میشه گفت ۸۰ درصد راضیم.قبلا یوسی استفاده میکردم الانم هر جا بمونم میرم سراغ اون واقعا مرور گر خوبی هستش بخصوص امکانات دانلودش عالیه(us browser)

  2. جالب به نظر میاد شاید ازش استفاده کنم

  3. هیچی کروم نمیشه واسه من هیچی

  4. اقا رو گوشیه من ورژن ۷ نسبه الان ورژن ۶.۴ اومده تو گوگل پلی هم رفتم نسخه بتا نیس نسخه اصلی هست الان چیکار کنم اینو حذف کنم اونو نسب کنم یا برا من دو ورژن جلو تره.اصن چی به چیه