ظرفیت باتری هواوی پی 20 و پی 20 پلاس

ظرفیت باتری هواوی پی 20 و پی 20 پلاس لو رفت

ظرفیت باتری هواوی پی 20 و پی 20 پلاس (Huawei P20 & P20 Plus) لو رفت. ظاهرا عملکرد باتری مدل پلاس این خانواده همانند میت 10، درخشان و قدرتمند خواهد بود.

هواوی یکی از بزرگترین نام‌هایی است که کمتر از یک هفته دیگر میزبان یک رویداد خبری در نمایشگاه MWC 2018 است، اما خبر بد اینکه ظاهرا غول چینی نمی‌خواهد در این رویداد جهانی از پرچمداران جدید خود پرده برداری کند. بر اساس آخرین اخبار هواوی که حالا سومین تولیدکننده بزرگ موبایل در جهان به شمار می‌رود، قصد دارد از دو گوشی پرچمدار هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس در روز 27 مارس (7 فروردین ماه) و طی یک رویداد جداگانه پرده برداری کند. از آن زمان بیش از 1 ماه باقی مانده است، اما از همین حالا شاهد درز اطلاعات مختلفی از این محصولات هستیم.

عملکرد باتری هواوی پی 20 پلاس همانند میت 10 درخشان است

امروز، یک شایعه جدید منتشر شده است که ظرفیت باتری هواوی پی 20 و پی 20 پلاس را اعلام می‌کند. به لطف واکاوی گروه توسعه دهندگان XDA در کدهای یک فریمور، مشخص شده است که گوشی هواوی پی 20 پلاس از یک باتری 4000 میلی‌آمپری بهره‌مند خواهد بود، این درحالیست که ظرفیت باتری هواوی پی 20 در حدود 3200 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. مدل هواوی پی 20 پلاس مشابه هواوی میت 10 خواهد بود که اخیرا عمر باتری عالی آن در بنچمارک‌ها سر و صدای زیادی به پا کرده بود و از رقبای قدرتمند خود در بازار پیشی گرفته بود.

در عین حال، باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی گوشی پرچمدار هواوی پی 20 نیز باید همراه با تراشه مدرن کایرین 970 و بهینه سازی‌هایی که توسط آن انجام می‌گیرد، از عمر مفید طولانی با هر بار شارژ‌ برخوردار باشد. این دقیقا همان چیزی است که ما انتظار داریم، بنابراین سازنده این دو دیوایس تمام تلاش خودش را برای قدرت بالای باتری آن‌ها انجام خواهد داد.

به جز ظرفیت باتری هواوی پی 20 و برادر بزرگ‌تر آن، توسعه دهندگان XDA از فریمورهای موجود همچنین به احتمال حضور نمایشگرهای همیشه روشن بر روی این دیوایس‌هاپی برده‌اند که برای ارائه مستلزم نمایشگرهایی از نوع OLED همانند نمایشگر گوشی های سری میت 10 است. البته با توجه به پیشرفت‌هایی که شرکت هواوی در حوزه تکنولوژی موبایلی داشته است، آن‌ها حتی قدرت این را خواهند داشت که قابلیت همیشه روشن را بر روی پنل‌های LCD نیز سوار کنند، اما ما دلایل خوبی در ذهن داریم که به ثابت می‌کنند هواوی بر روی گوشی های آینده خود از نمایشگر OLED استفاده خواهد کرد.

با این حال برای اطمینان حاصل کردن از این اخبار باید تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی ها منتظر بمانید. آیا هواوی در نمایشگاه MWC 2018 اخباری از اعضای خانواده P20 خود خواهد داد یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خب‌…هواوےمدݪ‌Y6…Y7هم‌باطریشون‌۴٠٠٠میݪےآمپرهستش..
    دیگہ‌جرات‌سامسونگ‌رونمیخواد…موفق‌باشید

  2. چقدر بین ساده ش و پلاسش فرق هست

  3. سامسونگم جرءت نکرده از باتری 4000 استفاده کنه