گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

مشخصات فنی و تصاویر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ لو رفت

مشخصات فنی و تصاویر گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S9) همراه با جزئیات کامل آنها پیش از معرفی رسمی لو رفت!

تنها یک هفته تا زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2018 و کنفرانس رسمی سامسونگ برای معرفی محصولات جدید خود باقی مانده است که حالا یکی از افشاگران مورد اعتماد، رولاند کوانت، اطلاعات کاملی از پرچمداران آینده سامسونگ را در اختیار کاربران قرار داده است.

گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

مطابق با اطلاعات قبلی، امسال کره‌ای‌ها باز هم از نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display برای محصولات خود استفاده خواهند کرد. طراحی این گوشی ها تفاوت چندانی با گذشته ندارد و شاید مهم‌ترین تغییر آن را بتوان جابجایی محل سنسور اثر انگشت و تجهیز گلکسی S9 پلاس به دوربین دوگانه عنوان کرد. هرچند، منبع منتشرکننده عکس می‌گوید حاشیه‌های پایینی صفحه کمی کاهش پیدا کرده‌اند و اسپیکرها نیز توسط AKG تنظیم شده‌اند.

در رابطه با مشخصات فنی، گوش های جدید سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 845 با پردازنده 2.45 گیگاهرتزی تجهیز و در بازار آمریکا عرضه خواهند شد. نسخه مخصوص بازار جهانی نیز با تراشه اگزینوس 9810 و با پردازنده 2.9 گیگاهرتزی به دست کاربران خواهد رسید. گلکسی اس 9 با 4 گیگابایت حافظه رم و گلکسی اس 9 پلاس با 6 گیگابایت رم ساخته می‌شود و خریداران می‌توانند اطلاعات را روی حافظه 64 گیگابایتی آن با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی ذخیره کنند. مطابق با شایعات قبلی نیز از اندروید 8.0 اوریو در کنار یک باتری 3 هزار و 3 هزار و 500 میلی‌آمپر ساعتی برای نسخه معمولی و پلاس استفاده خواهد شد.

اما شاید مهم‌ترین تغییر در رابطه با موبایل های جدید سامسونگ را بتوان دوربین آنها در نظر گرفت. گلکسی اس 9 به سنسوری 12 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر F 1.5/2.4 تجهیز خواهد شد، در حالی که گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در کنار این سنسور، از یک دوربین 12 مگاپیکسلی دیگر با گشودگی دریچه دیافراگم F/2.4 استفاده خواهد کرد تا برای اولین بار شاهد مجهز شدن گوشی های سری گلکسی S به دوربین دوگانه پشتی باشیم.

گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

محصولات جدید سامسونگ قرار است در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) در کنگره جهانی موبایل 2018 رونمایی شوند. در ادامه می‌توانید عکس‌های این گوشی ها را تماشا کنید.

تصاویر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اس 9 پلاس بخرید حداقل اگه میخرید سادهش بدرد نخوره

  2. مگه مشخصاتی هم هست که لو نرفته باشه دیگه ازش خخ

  3. جونر فقط باتریش یکم بیشتر انتظار داشتیم که اونم مهم نیس