عکس‌های مفهومی عینک واقعیت افزوده اپل

عکس‌های مفهومی عینک واقعیت افزوده اپل منتشر شد

مارتین هاجک تصاویر مفهومی عینک واقعیت افزوده اپل را منتشر کرد. این عینک هوشمند که ظاهرا تا سال 2020 عرضه می‌شود، می‌تواند سوددهی فراتر از آیفون ها داشته باشد.

در حالی که اسپیکر هوشمند هوم پاد، محصول تکنولوژی بزرگ بعدی اهالی کوپرتینو است، اما ظاهرا در افق فکری اپل چیزی بزرگ‌تر وجود دارد که می‌تواند درآمد آن حتی از فروش آیفون ها نیز برای اپل بالاتر باشد. ماه ژوئن گذشته یک تحلیلگر به نام Gene Munster عنوان کرد که عینک واقعیت افزوده اپل از محبوبیتی فراتر از گوشی هوشمند افسانه‌ای اپل برخوردار خواهد شد. بر اساس اظهارنظر مدیرعامل اپل، تیم کوک، ما نمی‌توانیم تا سال 2020 میلادی محصول واقعیت افزوده‌ای از اپل در بازار ببینیم. به گزارش خبرگزاری رویترز، اپل به کارخانجات تولیدی کوانتا برای تولید یک محصول و یک پلتفرم جدید به نام rOS (Reality Operating System) سفارش داده است.

در اکثر موارد شما احتمالا یک تصویر ذهنی از این عینک واقعیت افزوده اپل دارید. به احتمال زیاد در ذهن خود محصولی شبیه به گوگل گلس ساخته‌‌اید که در سال 2012 تبلیغات آن سراسر اینترنت را فرا گرفته بود. اما برخی معتقدند که اپل در اصل می‌خواهد هدست واقعیت افزوده خودش را شبیه یک عینک معمولی ارائه کند. مارتین هاجک (Martin Hajek) طراح سرشناس مدل‌های سه بعدی، کسی که در کارنامه خود سابقه طراحی تصاویری مفهومی از محصولات اپل را دارد، حال به تازگی اقدام به طراحی سه بعدی این محصول کرده است.

عکس‌های مفهومی عینک واقعیت افزوده اپل

در حال حاضر شنیده می‌شود اپل با Catcher، یکی از تامین کنندگان سخت افزاری خود بر سر این عینک هوشمند به توافق رسیده است. هاجک این محصول را در ذهن خود همراه یک فریم فلزی باکیفیت دیده است. در داخل فریم، اپل احتمالا برخی خطوط آنتن و سیم کشی‌های لازم برای فعالیت دستگاه را تعبیه خواهد کرد. و اگر به قسمت جلویی این طرح مفهومی از عینک واقعیت افزوده اپل بنگرید، می‌توانید یک تکه بریده شده را مشاهده کنید که ظاهرا از سنسورهای مختلفی میزبانی خواهد کرد. این طراح حتی یک پد شارژ بیسیم را نیز برای محصول واقعیت افزوده آینده اپل پیشبینی کرده است. در زیر به این تصاویر نگاه کنید.

تصاویر طرح مفهومی عینک واقعیت افزوده اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. هر کی بر علیه اپل حرف بزنه خره گاوه نره سوارش میشیم راه میبره

  2. حسودا نیان اینجا نظر بدن

  3. جدای از هوش مصنوعیش خیلی خوشگله بیاد تو ایران میخرم کلاسم داره

  4. اپل شاهکار قرنه بیخود شر ور نگید

  5. پول مفت بی زبون رو خوب بلدن از مردم بکشن بیرون

    معلومه عینک سنگینی هست

    به من رایگان هم بدنش، نمی گیرمش چون در بلند مدت، بینی آدم رو میده پایین