کنفرانس WWDC 2018 اپل

زمان و محل برگزاری کنفرانس WWDC 2018 اپل مشخص شد

یکی از افراد آشنا به برنامه‌های اهالی کوپرتینو، زمان و محل برگزاری احتمالی کنفرانس WWDC 2018 اپل را پیش از اعلام رسمی، لو داده است.

زمان زیادی تا برگزاری کنفرانس WWDC 2018 اپل باقی نمانده و بسیاری از علاقه‌مندان در انتظار این همایش بزرگ هستند. اگرچه هنوز محل و زمان برگزاری این رویداد به صورت رسمی اعلام نشده است، ولی مدیران معمولا عادت به تغییر محل آن نداشته و زمانی که از جایی رضایت داشته باشند، باز هم از آن استفاده می‌کنند. بین سال‌های 2003 و 2016، این رویداد در مرکز همایش ماسکون واقع در سان فرانسیسکو برگزار شد. سال گذشته، مرکز مک انری سن خوزه میزبان کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل بود و به نظر می‌رسد امسال نیز در همین سالن شاهد حضور این کمپانی بزرگ باشیم.

کنفرانس توسعه‌دهندگان معمولا در ماه ژوئن برگزار می‌شود. از طرفی، مطابق با تقویم مک انری و برنامه‌های آن، این مرکز در تاریخ‌های یازدهم تا چهاردهم، هفدهم تا بیست و یکم و بیست و ششم تا بیست و هشتم ژوئن رزرو شده است. در نتیجه، 4 ژوئن (14 خرداد) تا 8 ژوئن (18 خرداد)، زمان برگزاری احتمالی این رویداد خواهد بود.

چه انتظاراتی از کنفرانس WWDC 2018 اپل داریم؟

هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است، ولی ما امیدواریم آی او اس 12 در کنار بیلدهای بعدی از watchOS و tvOS معرفی شوند. به علاوه، نسخه جدید تبلت آیپد پرو هم می‌تواند یکی دیگر از ستاره‌های این کنفرانس باشد. گفته می‌شود این تبلت با دوربین TrueDepth، سیستم تشخیص چهره Face ID، نمایشگر کم‌حاشیه و لبه به لبه و همین‌طور بریدگی بالای صفحه تولید خواهد شد.

کنفرانس WWDC 2018 اپل

حتی با قیمت بسیار بالای هزار و 599 دلار، تقاضا برای بلیط‌های این همایش به قدری بالاست که اپل از یک سیستم بخت‌آزمایی برای مشخص کردن افراد خوش‌شانسی که اجازه حضور در این کنفرانس را خواهند داشت، استفاده می‌کند. WWDC 2017 با حضور 5 هزار توسعه‌دهنده و هزار مهندس برگزار شد.

اگر از علاقه‌مندان به این رویداد بوده و شانس حضور در آن را ندارید، از طریق اپلیکیشن WWDC می‌توان برخی بخش‌ها را به صورت زنده دنبال کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ما هیچ انتظاری از اپل نداریم فقط نباششش بره گم گور شده دزد کثیف

  2. 1500 $ مفته واسه این رویداده بزرگ،مگه سالی چند بار بر گزار میشه
    حیف که ویزا ندارم
    مرگ بر تر امپ