همکاری ناسا و دانشمندان هند برای رمزگشایی نقاشی های باستانی یوفوها و موجودات فضایی

ناسا نقاشی های باستانی یوفوها و موجودات فضایی را رمزگشایی می‌کند

به تازگی خبر رسیده که سازمان فضایی آمریکا، ناسا (NASA) و متخصصان باستان شناسی هند در حال تحقیق بر روی نقاشی های باستانی یوفوها و موجودات فضایی کشف‌شده در یکی از مناطق این کشور هستند.

به صورت کلی،‌ اکثر انسان‌های ماقبل تاریخ و قبیله‌های مختلف که هزاران سال پیش در بخش‌های مختلف قاره آمریکا، قسمت‌های گوناگون آسیا، آفریقا و همچنین اروپا زندگی می‌کردند، از طریق روش‌هایی مانند نقاشی بر روی دیوار غارها و حکاکی بر روی سنگ‌ها، در تلاش برای ارتباط‌گیری با نسل‌های بعد از خود بودند و به نوعی سرگذشتشان را از این طریق نقل می‌کردند.

در این نقاشی‌ها که پیام‌های مختلفی را می‌رساندند، معمولا اتفاقات روزمره زندگی مردم آن زمان مانند صحنه‌هایی از شکار یا کشاورزی به تصویر کشیده شده بود؛ با این حال تمامی آثار به جا مانده از دوران ماقبل تاریخ برای ما قابل‌درک نیستند و غار نگاره‌هایی وجود دارند که بیشتر از آشکار کردن بخشی از سرگذشت بشر، ابهامات موجود در مورد گذشته ما را به مراتب بیشتر می‌کنند.

همکاری ناسا و دانشمندان هند برای رمزگشایی نقاشی های باستانی یوفوها و موجودات فضایی

در همین رابطه، تعدادی نقاشی باستانی در برخی از مناطق کشور هند وجود دارد که موجوداتی را در آنچه که لباس فضایی به نظر می‌آید، نشان می‌دهند؛ تخمین زده می‌شود که این هنرهای ماقبل تاریخ قدمتی بیش از 10 هزار سال داشته باشند و نکته جالب‌توجه در این موضوع، وجود تصاویری از چیزی که امروزه آن را به نام شی ناشناس پرنده یا همان یوفو (UFO) می‌شناسیم است که غار نگاره‌ها را مرموزتر می‌کنند.

متخصصان باستان شناسی هند به همراه کارشناسانی از آژانس فضایی آمریکا،‌ ناسا (NASA)، در حال بررسی بیشتر این نقاشی های باستانی یوفوها و موجودات فضایی هستند.

جزئیات تحقیقات بر روی نقاشی های باستانی یوفوها و فرازمینی ها

این سنگ‌نگاره‌های مرموز که برای اولین بار در سال 2014، در غارهای چاراما (Charama) ایالت مرکزی چتیسگر هند کشف شده بودند، از همان ابتدا باعث حیرت باستان شناسان شدند و به دلیل شباهت تصاویر به جزئیات فیلم‌های علمی تخیلی و موضوعات مربوط به یوفوها، محققان تصمیم گرفتند تا برای رمزگشایی یافته‌ها از ناسا و آژانس فضایی هند کمک بگیرند.

همکاری ناسا و دانشمندان هند برای رمزگشایی نقاشی های باستانی یوفوها و موجودات فضایی

به نظر می‌رسد که تعدادی از موجودات به تصویر کشیده شده سلاح داشتند.

دانشمندی به نام بی آر باگت (JR Bhagat) در مورد این نقاشی های باستانی یوفوها می‌گوید که به احتمال قوی، هدف انسان‌های ماقبل تاریخ منطقه چاراما از به وجود آوردند این سنگ‌نگاره‌ها، ابراز این موضوع بوده که آن‌ها یا موجودات فضایی و یوفوها را به چشم خود دیده‌اند و یا وجود فرازمینی ها در سیاره‌های دیگر را تصور کرده‌اند؛ هر دو این احتمال به نوبه خود ابهام‌برانگیز هستند.

باگت اظهار کرده است که در چاراما متخصصان ماهری برای رمزگشایی غار نگاره‌ها وجود ندارد و از طرف دیگر، وجود جزئیاتی مانند پوشش عجیب کشیده شده برای موجودات و یا چیزی که شبیه به یک بشقاب ‌پرنده است، باعث می‌شود تا پژوهشگران حوزه باستان شناسی مجبور به کمک گرفتن از متخصصان بین المللی شوند.

همکاری ناسا و دانشمندان هند برای رمزگشایی نقاشی های باستانی یوفوها و موجودات فضایی

جالب است بدانیم که این نقاشی‌های باستانی با رنگ‌های طبیعی کشیده شده‌اند و با وجود سپری شدن هزاران سال،‌ همچنان بخش قابل‌توجهی از آن‌ها سالم است؛ به نظر می‌رسد که برخی موجودات کشیده شده سلاح‌هایی در دست دارند و خصوصیات ظاهری زیادی برای آن‌ها حکاکی نشده است.

البته نقاشی های باستانی یوفوها و اشکالی که به نظر فرازمینی می‌آیند، تنها به هند محدود نبوده و در بسیاری از محل‌های باستانی گوشه‌گوشه جهان، سنگ‌نگاره‌هایی وجود دارند که در آن‌ها موجوداتی با 6 انگشت، کلاه‌خود و یا لباس‌های فضایی نشان داده ‌شده‌اند. تاکنون هم تعداد قابل‌توجهی از دانشمندان نتوانسته‌اند توجیه قابل‌قبولی در مورد این آثار هنری ماقبل تاریخ ارائه دهند.

به عنوان مثال در استرالیا صدها نقاشی سنگی با قدمت بیش از 100 هزار سال، از موجوداتی با چشمان و سرهای بیش از حد بزرگ و ساختار بدنی عجیب پیدا شده‌اند که به نوعی،‌ به اعتبار تئوری‌هایی مانند نظریه فضانوردان باستان اضافه می‌کنند.

برخی می‌گویند که نقاشی‌های استرالیا که به نام غار نگاره‌های واندجینا (Wandjina) شناخته می‌شوند،‌ همانند تصویرسازی‌های غارهای چاراما به فرازمینی هایی مربوط‌اند که هزاران سال پیش از زمین دیدن کرده‌ و در شکل‌گیری مسیر تاریخ بشریت نقش مهمی داشته‌اند. شما در این رابطه چه نظری دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. این موضوع واقعا حقیقت داره و خیلی پیشتر اثبات شده بوده ، ولی به دلایل امنیتی نمیخواستن عوام متوجه بشن.

  2. احتمال دستیابی به تکنولوژی سفر در زمان در آینده وجود داره. شاید این تصاویر، تصاویر نسلهای آینده بشر کنونی باشه.

  3. عکسا به نظر نمیاد واقعی باشن چون اگر اینطور باشه وجود یوفوها رسما تایید میشه دیگه

  4. چرا حتما NASA باید چیزیرا تایید کنه تا ما باور کنیم؟

  5. آره نقاشی هاشونم خیلی شبیه فضایی هاست

  6. بالاخره ناسا دست بکار شد

  7. من که بشدت موجودات فضایى رو باورشون دارم پس خوشا به حال من ممنون از گجت نیوز
    🙂
    🙂

  8. با ماهواره خودت بیا لاشه هواپیمای تهران – یاسوج رو پیدا کن

    این کارا چیه!

  9. دقیقا نقاشی اولی که کاملا هندیه طرحش
    دومی و سومیم دیوار نم داده اون شکل به وجود اومده

  10. واقعی نیست این هندیا از اون ناتوها هستن خودشون یا کشیدن یا توش دست بردن یا توهم زدن که گردشگری رو بالا ببرن