گوشی های سال 2018 موتورولا

گوشی های سال 2018 موتورولا را بشناسید؛ از موتو زد 3 تا موتو ایکس 5 و موتو جی 6

از گوشی های سال 2018 موتورولا چه می‌دانید؟ یک افشاکننده معروف اطلاعات تازه‌ای را از گوشی های مختلف شرکت موتورولا مختص سال جاری منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید.

کمپانی موتورولا تحت امر لنوو امسال قصد دارد از گوشی های سری موتو E5، موتو G6، موتو X5 و موتو Z3 خود پرده برداری کند. تا به امروز متاسفانه اطلاعات زیادی از گوشی های سال 2018 موتورولا به بیرون درز پیدا نکرده بود، اما حالا یک افشاگر معروف با نام کاربری HeyAndri@ در توییتر اطلاعاتی را از آن‌ها افشا کرده است. وی همچنین اطلاعات چشمگیری از این گوشی های هوشمند را منتشر کرده است.

جزئیاتی از گوشی های سال 2018 موتورولا

  • گوشی های سری موتو E (احتمالا موتو E5، موتو E5 Plus و موتو E5 Play) از مشخصات پایه و یک باتری بزرگ برخوردار خواهند بود.
  • گوشی های سری موتو G از مشخصات پرچمداران دو سال پیش برخوردارند.
  • گوشی موتو X5 یک گوشی پرچمدار است.
  • گوشی های سری موتو C به عنوان محصولاتی با فناوری آینده نگر شناخته می‌شوند. این به معنای پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر که هنوز همه گیر نشده و همچنین پشتیبانی از لوازم جانبی موتو مود است.

با توجه به گزارش‌های گذشته گوشی موتو E5 از یک پردازنده ساخت مدیاتک همراه با یک نمایشگر 5 اینچی برخوردار است. گوشی های موتو جی 6 و جی 6 پلاس از تراشه‌های اسنپدراگون 630 و 450 قدرت می‌گیرند و هر دو از نمایشگر 5.93 اینچی +Full HD برخوردارند. از نظر منابع مختلف، مدل جی 6 پلی نیز به یک نمایشگر 5.7 اینچی HD و تراشه اسنپدراگون 430 مجهز خواهد بود. گفتنیست که قیمت گوشی های جی 6، جی 6 پلاس و 6 جی پلی به ترتیب 265، 235 و 187 دلار برآورد شده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از مدل پرچمدار موتو X5 در دست نیست، اما انتظار می‌رود آن از طراحی شبیه به آیفون ایکس اپل و 4 دوربین برخوردار باشد. مدل‌های موتو زد جدید (موتو زد 3 و موتو زد 3 پلی) نیز انتظار می‌رود به عنوان پیشروان بازار، از تراشه اسنپدراگون 845 همراه یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 برخوردار باشند. این خانواده نیز همانند نسل گذشته موتو زد از موتو مودها پشتیبانی خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بهترین برند دنیاست ،خیلی عالیه

  2. قابل قیاس با بقیه برند ها نیست

  3. این برند ها سال هاست فراموش شده س

  4. اینم دوربینشو از رو نوکیا اسکی رفته

  5. این متورلا مگه نابود نشد؟؟