دستگاه تصفیه هوای B90 سامسونگ

با دستگاه تصفیه هوای B90 سامسونگ به جنگ آلودگی هوا بروید

این روزها مشکل آلودگی هوا به یکی از معضلات زندگی همه ما تبدیل شده است، اما شما با دستگاه تصفیه هوای B90 سامسونگ می‌توانید به جنگ هوای آلوده بروید و یک قدم جلوتر از همه باشید.

آلودگی هوا دیگر محدود به تهران و حتی محدود به شهرهای بزرگ هم نیست. حالا دیگر پدیده‌هایی مثل ریزگردها و وارونگی هوا آنقدر در کشور فراگیر شده که ساکنان شهرستان‌های کوچک هم آلودگی هوا را یکی از مشکلات عمده زندگی‌شان می‌دانند. گذشت چندین سال از آغاز پدیده ریزگردها و بدتر شدن شرایط در هر سال ثابت کرد برای مقابله با آن اول از همه باید خودمان به فکر باشیم. باید یک قدم از ریزگرد و آلودگی و وارونگی هوا جلوتر باشیم. در واقع یک قدم از همه جلوتر باشیم. اما چطور؟

قدم اول اینکه سهم خودمان را در مبارزه با این پدیده‌ها کامل و خوب بازی کنیم. تغییراتی در سبک زندگی، مثل استفاده کمتر از ماشین شخصی یا استفاده بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی، حداقل نقشی است که در مقام یک شهروند مسئول باید برای اجرایشان تلاش کنیم. اما قدم دوم و شاید فوری‌تر اینکه تلاش کنیم خودمان را در برابر این پدیده‌ها و آلودگی‌ها حفاظت کنیم. تردد کمتر در فضاهای باز در روزهای آلوده و استفاده از ماسک مناسب می‌تواند ما را تا حدودی در برابر مضرات این آلودگی محافظت کند.

اما هوای آلوده تنها مختص فضاهای باز نیست. هوایی که در خانه تنفس می‌کنیم هم، هر چند با نسبتی کمتر، اما همان آلودگی‌ها را دارد. وقتی آلودگی هوا از حد معینی بالاتر می‌رود حتی هوای داخل خانه هم برای افراد مسن و کودکان و بیماران خطرناک می‌شود. برخلاف آلودگی هوای شهر، مبارزه با آلودگی هوای خانه کاملا برعهده خودمان است و خوشبختانه محصولات برتری هم توسط شرکت‌های بزرگ فناوری ساخته شده که برای رسیدن به هوایی پاک ما را کمک می‌کنند.

آشنایی با دستگاه تصفیه هوای B90 سامسونگ

یکی از بهترین نمونه‌های این محصولات دستگاه تصفیه هوای B90 سامسونگ است. این دستگاه می‌تواند تنها در مدت 30 دقیقه هوای خانه را کاملا پاک کند. علاوه بر گرفتن ریزترین ذرات معلق در هوا، این دستگاه تصفیه هوا مجهز به یک فیلتر مخصوص به اسم «دکتر ویروس» است که تا 99.7 درصد ویروس‌ها و مواد حساسیت‌زای موجود در هوا را از بین می‌برد. در نتیجه تنفس هوا برای افراد دارای حساسیت هم بسیار راحت می‌شود.

دستگاه تصفیه هوای B90 سامسونگ

دستگاه تصفیه هوای B90 سامسونگ با توجه به محدود بودن فضا در آپارتمان‌های امروزی طراحی شده است. در نتیجه هم از نظر اندازه ابعاد کوچکی دارد و هم لازم نیست در محل‌های اصلی خانه نصب شود. می‌توان آن را در یکی از راهروها یا مکان‌های کم رفت‌و‌آمد خانه نصب کرد.

دستگاه تصفیه هوای B90 سامسونگ جدا از این که یک نمایشگر برای نشان دادن دائمی وضعیت پاکیزگی هوای خانه دارد، حالت خودکار هم دارد. در این حالت، خود دستگاه با بررسی مداوم وضعیت هوای خانه تشخیص می‌دهد چه زمانی نیاز به تصفیه هوای خانه داریم و به صورت خودکار روشن شده، کارش را انجام داده و آخر کار هم دوباره خاموش می‌شود. یعنی فقط زمانی که لازم باشد برق مصرف می‌کند!

دستگاه تصفیه هوای B90 سامسونگ

برای خانه‌ها یا فضاهای کوچک‌تر، سامسونگ به تازگی مدلی هوشمند به اسم C60 را عرضه کرده است. علاوه بر همه قابلیت‌های بالا، این مدل امکان اتصال وای فای دارد. یعنی اگر یک دانگل هم تهیه کنید و برنامه اسمارت‌ هوم اپ (smart Home app) سامسونگ را دانلود کنید، حتی می‌توانید از بیرون از خانه یا دفتر کارتان، دستگاه را کنترل کنید.

دستگاه‌های تصفیه‌ هوایی که گفتیم حالتی به اسم حالت خواب دارند که در این حالت کوچک‌ترین صدایی از آنها شنیده نمی‌شود، اما در عین حال دستگاه بیدار است و به موقع کارش را انجام می‌دهد.

با انجام همه مواردی که در بالا گفتیم، در شهری که هنوز کسی علاجی برای آلودگی‌های شدید هوایش پیدا نکرده می‌توانیم یک قدم از همه جلوتر باشیم و خودمان سلامت و آینده کودکان‌مان را تضمین کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. این مورد سامسونگ خیلی به دلم نشست

  2. من یدونه مارکه زیمنسشو خریدم گرونه ولی عالیه
    هیچ وقط به کره ای و چینی اعتماد نکنید

  3. چی از این بهتر چیزی که این روزا بهش نیاز داریم شدیدا

  4. عجب وسلیه جابیه نمیدوسنتم همچین چیزی هم میشه ساخت

  5. نمیشه دویست سیصد تا بزرگ از اینا درست کنن بذارن تو تهران و اهواز؟

  6. خوبه بد نیس ولی کی از اینا بخره