ویژگی‌هایی که پی اسمارت هواوی را از رقبای هم‌رده متمایز می‌کند

ویژگی‌هایی که پی اسمارت هواوی را از رقبای هم‌رده متمایز می‌کند

پی اسمارت جدیدترین اسمارت فون مقرون به صرفه‌ای است که هواوی وارد بازار کرده و بسیاری از کاربرانی که به دنبال یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با امکانات سخت افزاری مناسب و قابلیت های منحصر به فرد در این رده‌ی قیمتی می‌گردند، می‌توانند آن را به لیست خرید خود اضافه کنند. در ادامه ویژگی هایی که هواوی پی اسمارت (Huawei P Smart) را به یک گوشی خاص در رده‌ی موبایل های اقتصادی تبدیل میکنند را معرفی خواهیم کرد.

طراحی لوکس و کیفیت ساخت پی اسمارت هواوی

برخورداری از بدنه‌ی آلومینیومی که به دقت تراشکاری و برش خورده و با ظرافت و انحنای خاصی، به نمایشگری بدون حاشیه متصل شده است، ویژگی کمیابی است که در معدود گوشی های اقتصادی دیده می‌شود. پی اسمارت با ضخامت ۷.۵ میلی‌متری و گوشه‌های کاملا گرد، ارگونومی مناسبی دارد و بعد از در دست گرفتن آن، حس برخورداری از یک اسمارت فون لوکس را تجربه خواهید کرد.

نمایشگر فول اچ دی پلاس با کمترین حاشیه

http://gadgetnews.net/tag/هواوی-پی-اسمارت/

حذف حاشیه‌های نمایشگر این روزها به یک مد رایج در میان سازندگان پرچمداران اندرویدی تبدیل شده است، اما این موضوع در رده‌ی گوشی های میان رده و اقتصادی، تقریبا دیده نمی‌شود. طراحان هواوی به خوبی و با هدف پوشش دادن این نیاز، پی اسمارت را با یک نمایشگر کشیده‌ی فول اچ دی پلاس (۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) طراحی کرده‌اند. این نمایشگر فول ویو دارای نسبت تصویر ۱۸ به ۹ است و در فضای عریض آن، مقدار زیادی از محتوا پیش روی چشم کاربر قرار می‌گیرد.

اندروید ۸ اوریو و سیستم نرم‌ افزاری به‌روز

ویژگی‌هایی که پی اسمارت هواوی را از رقبای هم‌رده متمایز می‌کند

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی هواوی P Smart، مجهز بودن آن به جدیدترین ترکیب نرم افزاری بازار است. در حالی که حتی برخی از پرچمداران اندرویدی نتوانسته‌اند آپدیت اندروید ۸ اوریو را دریافت کنند، پی اسمارت به طور پیشفرض دارای این سیستم عامل به همراه رابط کاربری EMUI 8.0 است تا دریایی از بهینه‌سازی‌های نرم افزاری و قابلیت‌های هوشمند جدید نظیر ناوبری از طریق داک هوشمند، تقسیم صفحه به طور خودکار هنگام دریافت نوتیفیکیشن‌ها، میانبرهای سریع بر روی آیکون‌ اپلیکیشن‌ها و نرم افزار مدیریت گوشی با امکانات کامل در اختیار کاربران قرار بگیرد.

پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و رم ۴ گیگابایتی

درست مشابه مدل لایت از سری میت، هواوی پی اسمارت نیز از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کایرین ۶۵۹ با فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز برخوردار است. دو مدل از این محصول با حافظه‌ی رم ۳ و ظرفیت ۳۲ گیگابایت و حافظه‌ی رم ۴ و ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایت به فروش می‌رسد. با این اوصاف، پی اسمارت علیرغم قیمت پایین، دارای سخت افزاری نزدیک به پرچمداران بازار است و البته برای کاربران حرفه‌ای‌تر، این ظرفیت داخلی قابلیت ارتقا تا سقف ۲۵۶ گیگابایت را نیز دارد.

سنسور اثر انگشت با دقت و سرعت فوق‌العاده بالا

یکی از نقاط قوت اکثر گوشی های جدید هواوی در این چند سال، سنسور اثر انگشت آنها بوده است که معمولا در مقایسه با رقبا، سرعت عمل بسیار بالاتری دارند. پی اسمارت هواوی نیز از این ویژگی کمپانی مادر به خوبی بهره گرفته است و اسکنر انگشت آن با سرعت بالایی می‌تواند تایید هویت کاربر را انجام دهد. یکی از نقاط قوت این سنسور نیز آن است که همواره فعال و آماده‌ی اسکن گرفتن است و برای باز کردن قفل دستگاه، بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش، کافی است انگشت خود را بر روی آن قرار دهید.

فناوری انحصاری پخش صدای فراگیر سه بعدی

یکی از ویژگی‌های جذاب چند نسل اخیر گوشی های هواوی برای جوانان، فناوری انحصاری هواوی هیسن بوده است که الگوریتم‌های هوشمند آن طی یک همکاری مشترک با انستیتو آواشناسی آلمان توسعه یافته‌اند. یکی از این الگوریتم‌ها، قابلیت پخش صدای سه بعدی است که اصوات موسیقی را در فضای سه بعدی به گوش کاربران می‌رساند تا آنها از تجربه‌ی متفاوتی هنگام گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود لذت ببرند.

دوربین دوگانه و حالت مخصوص پرتره

مشابه بسیاری از گوشی های هواوی، پی اسمارت نیز از دوربین دوگانه‌ی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. این سیستم دوگانه، قابلیت‌هایی مانند امکان تغییر فوکوس بین سوژه و پس زمینه حتی بعد از عکاسی و البته حالت مخصوص پرتره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حالت پرتره با افکت بوکه و ابزار زیباسازی خودکار به شکل هوشمند، برای دوربین سلفی این گوشی نیز قابل استفاده است تا تجربه‌ی کامل‌تری از عکاسی چهره، برای کاربران به وجود بیاید.

ارزش خرید بسیار بالا نسبت به رقبای هم‌رده

شما برای خرید پی اسمارت هواوی و به دست آوردن تمام این امکانات، تنها کافی است حدود یک میلیون تومان هزینه کنید که اگر تمام قابلیت‌های سخت افزاری، به‌روز بودن نرم افزاری و البته طراحی لوکس و مدرن این گوشی را کنار هم بگذارید، متوجه ارزش خرید فوق‌العاده‌ بالای آن خواهید شد. کمپانی سازنده یک گلس محافظتی و یک قاب محافظ زیبا را نیز به طور رایگان درون جعبه قرار داده است که این هم بر ارزش کلی محصول می‌افزاید. قطعا در مقایسه با بسیاری از رقبا، چنین قیمتی جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌گذارد و پی اسمارت را به یک گزینه‌ی ایده‌آل برای آن دسته از کاربرانی تبدیل می‌کند که به دنبال یک گوشی «زیبا»، «قدرتمند از نظر سخت افزاری» و «به‌روز از نظر نرم افزاری» می‌گردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. انتن دهیش عالیه من j5proداشتم اصلا انتن نمیداد این خیلی خوبه فقط کاش nfc داشت تنهاعیبش همینه

  2. ایا اثرانگشت پی اسمارت با فلش کردن باز میشود یاخیر؟

  3. J5pro?

    ?

    دوربین دوگانه

    صفحه نمایش با کیفیت

    رام 3 /4

    حافظه 32/64

    خوش دست بودنش واقعا

    به نظرم گوشی باید خرید که به خاطر اسم و برندش 200 300 رو گوشی نیاد

    سامسونگ فقط سری note / S و کم تر از 2 تومن به خوای بدی گوشی سمت سامسونگ نرو که ضرر کردی حسابییییی

  4. بجون خودم تا دوسال دیگه اثری از اپل نمیمونه

  5. آخه یه گوشی چینی میخواد چیکار کنه مثلا این همه بزرگش میکنید

  6. کسی مشکلی داره باهاش اگه میتونه ایرادی بگیره رو کنه

  7. رم ش اگر شیش میشد کولاک بود

  8. برو بابا تا حالا با سونی مشکل داشتیم همه گوشی هاشو شبیه هم میزد
    حالا هواوی یه طراحی از آیفون کش رفته هی تق و پوقی یه گوشی این شکلی میده بیرون

  9. رقباش بنظرم J5 pro و J7 pro به دلایل زیر بهترند :
    داشتن 3 درگاه یعنی سیم 2و مموری مجزا
    داشتن NFC
    زمان شارژ کمتر
    صفحه ی Amoled
    انتندهی قوی و SAR کم
    دوربین های F1.7 و دوربین دوم های 13
    رابط کاربری جدید روان و پخته و پرامکاناتِ سامسونگ
    داشتن شارژر های 2 شاخه مخصوص پریز ایران بدون نیاز به تبدیل که هم تو پریز گیر کنه و شارژر اندازه ی پاره اجر بشه
    داشتن +4G فورجی پلاس
    خدمات گسترده ی سامسونگ
    وجود کاورهای های متنوع در بازار
    و …

    • حالا برتری های هواوی
      دووربین 2 گانه
      اثر انگش خیلی بهتر
      سیستم عامل بروزتر و رابط کاربری بهتر
      رم 3 با رده قیمتی 5 پرو
      طراحی عالی
      و …