بهترین گوشی سال 2017

بهترین گوشی سال 2017 از نگاه کاربران گجت نیوز + اسامی برندگان قرعه کشی

کاربران همیشه‌همراه گجت نیوز با شرکت در تورنمنت 10 روزه جی کاپ 2017، بهترین گوشی سال 2017 را انتخاب کردند. در ادامه، ضمن آشنایی با برترین گوشی 2017، اسامی برندگان قرعه‌کشی جی کاپ گجت نیو را نیز اعلام خواهیم کرد.

پرچمدار سونی؛ بهترین گوشی سال 2017

بهترین گوشی سال 2017

 

گذشته از همه مزایا و کاستی‌های پرچمدار سونی، طرفداران این برند با شرکت در نظرسنجی‌های جی کاپ گجت نیوز و با میانگین رای 33 درصدی خود، سونی اکپسریا ایکس زد پریمیوم را به عنوان بهترین گوشی سال 2017 برگزیدند. در مرحله فینال، رقابت بین اکسپریا ایکس زد پریمیوم، سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) و گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) بود که در این بین، گوشی سونی با برخورداری از نیمی از آرا، به عنوان برترین گوشی 2017 انتخاب شد.

برندگان قرعه‌کشی جی کاپ 2017

همانگونه که وعده داده بودیم، در اولین دوره جی کاپ 2017، به 5 نفر به قید قرعه از طرف گجت نیوز، 5 گوشی هوشمند هدیه می‌دهیم. با توجه به رعایت عدالت، تصمیم گرفتیم تا این گوشی ها، مدل میان رده فینالیست‌های جی کاپ 2017 باشند. در همین راستا، از برند هواوی، گوشی هواوی پی اسمارت (Huawei P Smart) و از برند سامسونگ، گلکسی جی 5 پرو (Galay J5 Pro) انتخاب شد. متاسفانه با توجه به مشخصات گزینه‌های سونی در این رده قیمت، گوشی مناسبی که دارای ارزش خریدی متناسب با پی اسمارت و گلکسی جی 5 پرو باشد، یافت نشد و به ناچار، همین دو گزینه جهت انتخاب برندگان قرعه‌کشی اعلام شد.

همانطور که گفته بودیم، قرعه‌کشی از میان اعضای کانال گجت نیوز توسط مدیریت وب‌سایت صورت پذیرفت و برندگان به شرح مندرج در تصویر زیر مشخص شدند. روند قرعه کشی هم به این صورت بود که یک ربات تلگرامی به منظور گردآوری آی دی اعضای کانال تلگرام گجت نیوز از قبل طراحی شده بود. پس از گردآوری لیست اعضای کانال توسط ربات، این لیست به یک نرم افزار که وظیفه انتخاب اعضا به صورت کاملا تصادفی را بر عهده داشت داده شد و در نهایت صبح امروز، 5 نفر به صورت رندوم از میان اعضای کانال انتخاب شدند. لازم به ذکر است که این نرم افزار اختصاصا برای قرعه کشی های گجت نیوز طراحی شده و کاملا تست شده است.

بهترین گوشی سال 2017

اسامی برندگان قرعه کشی جی کاپ 2017

ضمن تبریک مجدد به برندگان، هدایای آنها پس از خریداری، طی روزهای آینده به آدرسی که در اختیار ما قرار دادند ارسال خواهد شد. ضمن سپاس از همه کاربران شرکت‌کننده در این سری از نظرسنجی‌های گجت نیوز، در ادامه، نتایج مرحله فینال جی کاپ گجت نیوز را مشاهده خواهید کرد.