تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4

بنچمارک تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 منتشر شد؛ قدرتمندترین تبلت سامسونگ در راه MWC

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 (Samsung Galaxy Tab S4) در سایت GFXBench منتشر شد. این تبلت پرچمدار ظاهرا در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد.

سال گذشته سامسونگ با حضور در نمایشگاه MWC از یک تبلت به نام گلکسی تب اس 3 پرده برداری کرد. حال یک تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T835 در سایت امتیازگیری GFXBench رویت شده است. از آنجایی که مدل LTE گلکسی تب اس 3 از شماره مدل SM-T825 برخوردار بود، اینگونه به نظر می‌رسد که این بنچمارک جدید مربوط به سامسونگ گلکسی تب اس 4 خواهد بود.

لیستی از امتیازهای SM-T835 در GFXBench نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی تب اس 4 از یک نمایشگر سوپر آمولد 10.5 اینچی بهره می‌برد که ارائه کننده وضوحی برابر با 2560×1600 پیکسل خواهد بود. یک تراشه 8 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 نیز قدرتبخش آن خواهند بود. ظاهرا تراشه قدرتبخش این تبلت، اسنپدراگون 835 کوالکام خواهد بود.

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4

این تراشه با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. برای عکاسی نیز ما شاهد حضور یک دوربین 12 مگاپیکسلی پشتی و 8 مگاپیکسلی سلفی هستیم. در راس بخش نرم افزاری نیز شاهد حضور اندروید 8 اوریو خواهیم بود. این مشخصات به بیرون درز کرده نشان می‌دهند که تبلت سامسونگ گلکسی اس 4 یک محصولی قدرتمند از سوی غول کره‌ای خواهد بود.

درست همانند مدل نسل پیش خود، به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی تب اس 4 در یک مدل وای فای نیز عرضه شود. از دیگر انتظارات ما از این تبلت باید به اسپیکرهای تنظیم شده توسط شرکت AKG، قلم هوشمند S Pen و یک کیبورد جداشدنی اشاره کرد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری همچون زمان عرضه و قیمت این تبلت پرچمدار در دست نیست، اما امیدواریم در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا از نزدیک با آن ملاقات کنیم.

احتمال معرفی سامسونگ گلکسی تب اس 4 در MWC 2018

سال گذشته سامسونگ در MWC از گوشی های سری گلکسی اس 8 خود پرده برداری نکرد و در عوض شاهد معرفی تبلت گلکسی تب اس 3 و تبلت هیبریدی گلکسی بوک بودیم. با این حال امسال تمرکز ویژه سامسونگ بر روی معرفی گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس است و باید دید که آیا امسال با این اوضاع گلکسی تب اس 4 معرفی خواهد شد یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. عشقه عشق راستی اگه میشه یه جایزه هم تب اس 4 بدید خیلی خوب میشه

  2. قیمتش خیلیههه
    و از اون گذشته تا گوشی موبایل هست تبلتت به چه دردی میخوره ؟

  3. تبلت باز نیستم ولی اگر بخوام تبلتی بگیرم مسلما همینه

  4. بسیار عالی من خودم علاقه شدیدی به تبلت های سامسونگ دارم و دوستشان دارم و قبولشان دارم….خداوند بزرگ و عزیز است….