نظریه بیگانگان چندبعدی حضور موجودات فضایی در کنار ما را توجیه می‌کند

نظریه بیگانگان چندبعدی حضور موجودات فضایی در کنار ما را توجیه می‌کند!

بیگانگان چندبعدی که برخی آن‌ها را به نام موجودات میان بعدی (Interdimensional beings) هم می‌شناسند، بخشی از نظریه‌ای هستند که حضور فرازمینی ها را در کنار ما و بر روی زمین توجیه می‌کنند.

به صورت کلی، بین تعدادی از نظریه‌پردازان تعریفی در مورد برخی موجودات وجود دارد که بر اساس آن، نوعی از هستی به اسم موجودات چندبعدی یا میان بعدی (Interdimensional beings)، در بعد و واقعیتی به غیر از این واقعیت که هم‌اکنون در داخل آن زندگی می‌کنیم، وجود دارد.

برخی ادیان و مکتب‌ها در مورد موجوداتی که در لایه دیگری از واقعیت زندگی می‌کنند صحبت‌هایی به میان آورده‌اند و بسیاری از جوامع هم با چنین مفاهیمی آشنا هستند؛ در همین رابطه، با وجود اینکه این نوع از هستی اکثرا در فیلم‌ها و کتاب‌های علمی تخیلی و داستان‌های محلی موردبحث قرار می‌گیرد، برخی از متخصصان یوفولوژی و طرفداران وجود فرازمینی ها، نوعی از موجودات فضایی به نام بیگانگان چندبعدی را واقعی می‌دانند و میگویند که بر اساس نظریه مطرح‌شده، بسیاری از ابهامات مربوط به یوفوها و فرازمینی ها برطرف می‌شوند.

نظریه بیگانگان چندبعدی

برای اولین بار، تئوری موجودات فضایی چندبعدی توسط یوفولوژیست‌هایی مانند ژاک والی (Jacques Vallée) مطرح شد و همانطور که گفتیم، بر اساس این نظریه موارد برخورد با یوفوها یا همان اشیا ناشناس پرنده و همچنین، گزارش‌های مشاهده موجودات فضایی، به واقعیت‌هایی در بعد دیگری از جهان مربوط می‌شوند.

این فرضیات نقطه مقابل صحبت های متخصصان دیگری هستند که میگویند فرازمینی ها نوعی پیشرفته‌ای از موجودات‌اند که در فاصله بسیار دوری از سیاره ما زندگی می‌کنند و بعدی حیات آن‌ها با انسان‌ها یکی است.

با توجه به تئوری‌های دیگری مانند نظریه فضانوردان باستان (Ancient Astronaut theory)، افرادی مانند والی می‌گویند که در طول تاریخ مسئله میان بعدی بودن برخی از اشکال هستی مطرح بوده و بیگانگان چندبعدی هم به همان مسائل که برخی آن‌ها را به افسانه‌ها و ماورا الطبیعه ربط می‌دهند، وابسته هستند. از طرف دیگر، کسانی وجود دارند که بحث ارواح و اجنه را به بیگانگان چندبعدی مربوط می‌دانند.

نظریه بیگانگان چندبعدی حضور موجودات فضایی در کنار ما را توجیه می‌کند

در حالی که متخصصان مختلف صحبت‌های گوناگونی را در مورد نظریه بیگانگان چندبعدی مطرح می‌کنند، جامعه یوفولوژی به صورت کلی منکر این موضوع نیست که بسیاری از ابهامات و سوال‌های پی پاسخ مربوط به فرازمینی ها با چنین نظریه‌هایی برطرف می‌شوند.

نظریه بیگانگان چندبعدی حضور موجودات فضایی در کنار ما را توجیه می‌کند

عده‌ای میگویند که فاصله‌های فوق‌العاده طولانی بین اجرام آسمانی سفرهای بین ستاره‌ای را عملا غیرممکن می‌کند و از آنجایی که هنوز موتوری که حرکت سریع‌تر از نور ایجاد کند،‌ ساخته نشده، نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که چندبعدی بودن موجودات فضایی مسئله غیرممکن بودن سفر این موجودات به سیاره ما را توجیه می‌کند.

سندی محرمانه از سازمان اف بی آی آمریکا

در حالی که صحبت‌های مطرح‌شده در این رابطه‌،‌در بهترین حالت، به سناریو یک فیلم علمی تخیلی معمولی شبیه هستند،‌ در سندی فوق سری که از طبقه‌بندی‌های محرمانه اف بی آی (FBI) آمریکا خارج شده، نوشته‌هایی در مورد موجودات میان بعدی وجود دارد و اشاره شده که فضاپیمای این بیگانگان توانایی حرکت بین ابعاد مختلف واقعیت را دارد.

نظریه بیگانگان چندبعدی حضور موجودات فضایی در کنار ما را توجیه می‌کند

در بخشی از گزارش موارد زیر مستقیما ذکر شده‌اند:

  • برخی از دیسک‌ها توسط خدمه هدایت می‌شوند و برخی دیگر به صورت کنترل از راه دور عمل می‌کنند.
  • ماموریت آن‌ها صلح طلبانه است و این بازدیدکنندگان در مورد فرود بر روی زمین فکر می‌کنند.
  • بازدیدکنندگان شبیه به انسان بوده، اما بسیار بزرگ‌تر هستند.
  • آن‌ها از دنیای خودشان به زمین آمده‌اند.
  • آن‌ها از یک سیاره دیگر به آن شکل که ما مدنظر داریم، نیامده‌اند و سیاره این موجودات در بعد دیگری قرار گرفته که توسط ما قابل‌درک نیست.
  • جسم موجودات و فضاپیماهای آن‌ها در هنگام ورود به نرخ ارتعاش جهان ما، تبدیل به ماده می‌شود.
  • دیسک‌ها مجهز به نوعی اشعه یا انرژی خاص هستند که به راحتی دستگاه‌های مهاجمان را از کار می‌اندازد و این موجودات به راحتی وارد بعد ما می‌شوند و به همان سادگی می‌توانند از نظر پنهان شوند.
  • به احتمال قوی ارتباط‌گیری با این موجودات از طریق امواج رادیوی کار بیهوده‌ای است، اما در صورت عملی بودن، این امکان وجود دارد که به وسیله رادار بتوان با آن‌ها ارتباط گرفت.

البته لازم به ذکر است که مدرک از طبقه‌بندی خارج‌شده مربوط به سال 1947 بوده و از طرف دیگر، به نظر می‌رسد که این اطلاعات بخشی از پروتکل‌های آماده‌سازی نیروها در شرایط احتمالی برخورد با موجودات فضایی باشد. با این حال نکاتی که توسط طرفداران تئوری بیگانگان چندبعدی مطرح می‌شود آنقدرها هم بی‌پایه و اساس به نظر نمی‌رسند که آن‌ها را بدون بررسی رد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. دوستان به شدت بیشنهاد میکنم سری مجموعه های ما و فرازمینی ها رو از منوتو تماشا کنید به بسیاری از سوالاتتون باسخ میده….نسل ما انسان ها میلیون ها سال بیش از کره ی مریخ که زیستگاه انسانی اولیه ما بوده به دلیل مشکلات و جنگی که توسط واچگوارا فردی که در افسانه ها ی هندی به عنوان غولی که اختیار همه چیز را دارد یاد شده است به زمین فرستاده شدیم // خراش عمیق و طولانی که در سطح سیاره مریخ وجود دارد به همین خاطر است .همچنین وجود اب و میکروب این نظریه را نسبت به اینکه قبلا در مریخ حیاتی وجود داشته است را بیشتر میکند //در افسانه های هندی و دیگر ملل ها واجگوارا با عصای الهی خود این شکاف را ایجاد کرده است….

  2. فرازمینی ها واژه درستی نیست باید بگیم فرا بعدیها چون از یک بعد دیگه میان چنانچه در بسیاری از وقایع نوشته شده با سرعت نور از زمین دور شد و در آسمان محو گردید فرا بعدیها از یک بعد دیگه میان و از تکنولوژی کرم چاله ها استفاده میکنن ولی مقاصدشون چیه هنوز معلوم نیست.

  3. ???
    بابا خیلی باحالین شما
    چه دل خجسته یی دارین هاااا
    منم خودم از یه بعد دیگه اومدم چون واقعا افکارو عقایدم با شما ادم ها جور در نمیاد
    نه خداتون خداست نه شیطان و اهریمنتون
    همه اسیر زندگی هستین همه
    همه اسیر وجود داشتن حتی خداتون

  4. البته لازم به ذکر است که مدرک از طبقه‌بندی خارج‌شده مربوط به سال 1947 بوده !!! واقعا دیووونه کننده اس برا منی که عاشق هوا فضا هستم مطلب فوق العاده جالب و سنگینی بود

    • منم دارم دیوونه میشم از نظرات و تحقیقات متفاوت یه سری میگن فیلم و الکیه قران هم واضح هنوز تفسیر نشده از طرفی هیچ چیز غیر ممکن نیست.. پس الان فقط باید راه ارتباط رو پیدا کنیم

  5. انگار کسی از کتابهای ( Zecharia Sitchin ) زکریا ستچین خیر نداره! خدا رحمتش کنه که چشمهارو باز کرد!

  6. ماموریت آن‌ها صلح طلبانه است و این بازدیدکنندگان در مورد فرود بر روی زمین فکر می‌کنند.
    یعنی هنوز روی زمین نیامده اند؟
    اون نقاشی چندش اور از فرازمینیها با این جمله “”ماموریت آن‌ها صلح طلبانه است “جوردر نمیاد. ولی باتصورات
    سیا و پنتاگون برابری میکنه!

  7. موجود فضایی ها وجود دارن ی چیزی کاملا درسته

  8. ابله هان باور ندارن! اما موجودات فضایى وجود دارن! پس خوشا به حال آنان که باور دارن!!!
    🙂
    🙂

  9. oonvagh FBI ham sanade mahramanasho do dasti dade ma k baresii konim-_-

  10. شرفو منزلته من بیشتر از این حرفاس که جوابه بعضی عقده ای ها رو بدم

  11. چرا که نه همین جن و روحی که میگن وجود داره شاید همین باشه

  12. این امریکاییا خیلی بلدن این سندارو میسازن تا سوژه درست بشه واسه هالیوودشون و فکر مردمو تسخیر کنن

  13. وااا این مخالف هرچیزی بود که تا حالا یاد گرفته بودم

  14. وجود موجودات فضایی یا فرازمینی تقریبا یک پدیده غیر قابل انکاره ولی همچین نظریه ای واقعا باعث میشه آدم شاخ در بیاره

  15. چیزی که من شنیدم میگن موجودات فضایی که کمک کردن به جهت دادن به فکر بشر همون انسان که از آینده تونستن بعد زمانو بشکنن و به گذشته راه پیدا کنن

    • مقاله در رابطه با این گفته تون سراغ دارین که بتونیم بیشتر مطالعه کنیم؟

    • امکانش ضعیفه ، چون چه از لحاظ ژنتیک و چه از لحاظ سیر تکاملی بیگانگان خیلی تفاوت دارند ، و اینکه طبق نظریات جدید دانشمندان سفر در زمان تقریباً غیر ممکن به نظر میرسه . تصور من در مورد موجودات فضایی اینه که اونا از هزاران سال پیش به سیاره زمین پا میزارن ، با انسان غار نشین ارتباط برقرار می کنند و با دستکاری ژنتیکی گونه انسان امروزی رو بوجود میارن! چون در یک برهه زمانی تحولی بزرگ در مغز و شیوه زندگی انسان پیدا میشه ، آتش رو کشف می‌کنه ، از غار بیرون میاد و شروع به کشاورزی می‌کنه ، کم کم شهر های کوچک بوجود میان و در نهایت وارد دوره تمدن میشه .