پتنت جدید بلک بری

پتنت جدید بلک بری برای دوربین گوشی های هوشمند

بلک بری به تازگی پتنت جدیدی در مورد سیستم دوربین گوشی‌های هوشمند به ثبت رسانده است. پتنت جدید بلک بری مخصوص گوشی‌هایی است که دارای کیبورد QWERTY کشویی هستند.

بلک بری پتنت جدید خود را به سازمان ثبت اختراع جهانی در 23 دسامبر سال 2016 (2 دی 1394) ارائه کرده بود. این پتنت سه روز پیش تاییدیه دریافت کرد. عنوان پتنت جدید بلک بری ، دستگاه‌های الکترونیکی و روش‌هایی برای کنترل نوع عکس‌برداری تصاویر دیجیتالی در آن است و برای گوشی‌های هوشمندی که دارای کیبورد QWERTY کشویی هستند، ارائه می‌شود.

این دوربین در قسمت پشتی گوشی قرار می‌گیرد. در زیر کیبورد کشویی QWERTY یک لنز دیگر قرار دارد که با دوربین اصلی در ارتباط است و با نام لنز تغییر شناخته می‌شود. زمانی که کیبورد کشویی QWERTY باز است دوربین اصلی قابل استفاده خواهد بود. در زمان بسته شدن کیبورد کشویی، دوربین اصلی و دوربین زیر کیبورد برای ثبت تصاویر استثنایی با یکدیگر همراه می‌شوند.

علاوه بر این، شرکت TCL نام تجاری Uni را در USPTO (دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا) به ثبت رسانده است. سال گذشته میلادی، این شرکت نام کی وان را قبل از نمایشگاه MWC ثبت کرد و پس از آن گوشی بلک بری کی وان در MWC رونمایی شد. TCL دارای هدست واقعیت مجازی Uni360 نیز هست که با نگاهی به نرم‌افزار تجاری و استفاده از سیستم جستجوی الکترونیکی علامت تجاری می‌بینیم که علامت تجاری Uni مخصوص دستگاه واقعیت مجازی خواهد بود.

بلک بری اعلام کرد که دو گوشی جدید این شرکت در سال جدید میلادی رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود که هر دو گوشی مجهز به صفحه کلید QWERTY فیزیکی باشند و همچنین یکی از آن‌ها دارای کیبورد QWERTY کشویی است. البته احتمالا کاربران و علاقه‌مندان به بلک بری، کیبورد QWERTY موجود در بلک بری کی وان را ترجیح خواهند داد.

پتت جدید بلک بری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این بلک بری اصلا باهاش اشنا نیستم ولی فکر میکنم تو این روزا اشنابشیم