فناوری باتری هواوی میت 10

با فناوری باتری هواوی میت 10 و میت 10 پرو آشنا شوید

فناوری باتری هواوی میت 10 و میت 10 پرو (Huawei Mate 10 & Mate 10 Pro) که SuperCharge نام دارد چگونه عمل می‌کند و ایمنی آن در چه سطحی است؟ در این مقاله با سوپرشارژ در خانواده میت 10 بیشتر آشنا می‌شوید.

به عنوان دومین شرکت گوشی ساز بزرگ و سودآور جهان، هواوی موفق شد بر مشکلات مدیریت باتری محصولاتش غلبه کند. این کمپانی از فرصت‌های خود بهترین استفاده را کرد و همراه جدیدترین گوشی های خود، یعنی هواوی میت 10 و میت 10 پرو موفق به دریافت تاییدیه TUV Rheinland آلمان با آن‌ها شد.

دریافت تاییدیه TUV توسط خانواده میت 10

فناوری باتری هواوی میت 10 - تاییدیه TUVنه تنها باتری هواوی میت 10 و مدل پرو آن می‌توانند با هر بار شارژ شما را در طول یک روز کامل بی‌نیاز از شارژ مجدد کنند، بلکه حتی سریع‌ترین مدت شارژ را نیز در باتری‌هایی با این اندازه ارائه می‌کنند. به همین خاطر است که هواوی ایمنی باتری گوشی های جدید خودش را نسبت به انتظارات افزایش داده است. در همین راستا آزمایشگاه‌های TUV Rheinland فناوری باتری هواوی میت 10 با نام Huawei SuperCharge را به عنوان «نخستین تکنولوژی شارژ سریع پایان به پایان که با موفقیت آزمایش‌های دقیق توسط کارشناسان ایمنی جهان را پشت سر بگذارد» توصیف کرده است.

استانداردهای سختگیرانه این شرکت آلمانی و نظارت دقیق مهندسان چیره دست آن، باعث شد تا هواوی برای اطمینان حاصل کردن به دنبال صدور گواهینامه TUV Rheinland پیش برود. این شرکت تمام تجهیزات فناوری باتری یعنی مدارهای باتری، کابل‌ها، شارژرها و هرچیز دیگری که در مدیریت قدرت انطباقی ایفای نقش می‌کند را مورد بررسی قرار می‌دهد تا از عدم فرار حرارتی و یا تخریب باتری اطمینان حاصل شود. متخصصان این شرکت همراه با گوشی های سری هواوی میت 10 از 10 هزار کابل شارژ ساخت شرکت‌های مختلف استفاده کرده‌اند تا بتوانند لوازم جانبی فناوری باتری هواوی میت 10 با نام سوپرشارژ را از جهت شدت درجه حرارتی (از دو راه شارژر دیواری و مدار IC داخل گوشی) مورد بررسی قرار دهند.

فناوری باتری هواوی میت 10

نیازی به گفتن نیست که تراشه جدید هواوی مجهز به هوش مصنوعی نیز نقش مهمی در مدیریت باتری ایفا می‌کند، زیرا کنترل پردازنده‌های تلفن و چگونگی ارتباط آن‌ها با باتری بر عهده‌ی تراشه است. علاوه بر این هوش مصنوعی از ماشین یادگیری برای فهمیدن مکالمه مداوم و مکرر بین دستگاه و شارژر استفاده می‌کند و در هر ثانیه از چرخه نظارت خواهد کرد. آن به طور مدام ولتاژ و جریان 4.5 ولت / 5 آمپر یا شارژرهای شخص ثالث را برای محدود کردن جریان کنترل می‌کند تا در طول چرخه شارژ همه چیز خوب و بدون مشکل پیش برود.

ما می‌توانیم بگوییم نتایج آزمایش‌های سایت PhoneArena، تکنولوژی پایان به پایان شارژ سریع هواوی را تایید می‌کند و امنیت آن را مورد تحسین قرار می‌دهد. لازم به ذکر است، همانطور که در زیر نیز مشاهده می‌کنید، عمر باتری هواوی میت 10 پرو در مصارف ترکیبی بیش از 12 ساعت خواهد بود.

بنچمارک باتری هواوی میت 10 پرو

فناوری باتری هواوی میت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. داداشم هواوی از باطری لیتیوم پلیمر استفاده میکنه که گرونتر از لیتیوم یون هست ولی ایمنی خیلی بیشتری داره

  2. جالبه سامسونگ به خاطر تکرار فاجعه نوت 7 ، اصلا ریسک نکرد و یک باتری 3300 برای نوت 8 گذاشت، ولی هوآوی چند ساله از باتری های حجیم استفاده میکنه و هیچ اتفاقی هم نمیفته.

  3. قوی ترین باتری 2017 بود دیگه