گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی

زمان معرفی گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی لو رفت؛ خداحافظی با خانواده G ال جی؟

ایوان بلس زمان عرضه و مشخصات گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی را افشا کرد. ظاهرا باید با گوشی های سری G ال جی خداحافظی کنیم و منتظر معرفی خانواده جدید پرچمداران آن‌ها باشیم!

از آنجایی که ال جی از گوشی G6 خود در نمایشگاه MWC سال گذشته رونمایی کرد، شما احتمالا انتظار داشتید که G7 را نیز بتوانید در این نمایشگاه که تا چند روز دیگر در بارسلونا برگزار می‌شود ملاقات کنید، اما سخت در اشتباه هستید. کمپانی کره‌ای ال جی تصمیم گرفته تا تغییری در تاریخ رونمایی از گوشی پرچمدار خود دهد و قرار است در کنگره جهانی موبایل 2018 از نسخه جدید گوشی ال جی V30 با قابلیت‌های هوش مصنوعی پرده برداری کند.

نام گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی G7 نیست

اما به نقل از یک گزارش جدید از سوی ایوان بلس – معروف‌ترین افشاگر حوزه موبایلی – گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی در ماه ژوئن امسال رونمایی خواهد شد. این دیوایس ظاهرا ال جی جی 7 نام نخواهد داشت، بنابراین ممکن است برای همیشه با گوشی های سری G ال جی خداحافظی کنیم! در حال حاضر کدنام گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی Judy است.

این پرچمدار از یک تراشه اسنپدراگون 845 قدرت خواهد گرفت که بی‌تردید یکی از قدرتمندترین تراشه های موبایلی در سال 2018 خواهد بود. این گوشی همچنین از 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره‌مند است. اگرچه یک مدل دیگر با پسوند «پلاس» یا «اس» نیز وجود دارد که گفته می‌شود از ظرفیت رم 6 گیگابایت و حافظه 128 گیگابایتی داخلی بهره می‌برد.

Judy ظاهرا به یک نمایشگر 6.1 اینچی با پشتیبانی از HDR10، نسبت صفحه 18:9 و میزان روشنایی 800 نیت مجهز خواهد بود. این نمایشگر از تکنولوژی جدید صفحه +MLCD قدرت می‌گیرد که مصرف برق آن نسبت به پنل IPS LCD استاندارد حدود 35 درصد کمتر است. این پنل ساب پیکسل RGBW را به خدمت گرفته است که حرف W در آن به معنای رنگ سفید خواهد بود.

گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی از دوربین دوگانه پشتی بهره می‌برد. هر دو لنز 16 مگاپیکسلی بوده و از گشودگی f/1.6 برخوردارند. استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب، گرد و غبار نیز همراه با یک استاندارد نظامی مختص مقاومت گوشی وجود دارد. از دیگر امکانات گوشی جدید ال جی باید به اسپیکرهای استریو، دوربین هوشمند و پشتیبانی از شارژ‌ بیسیم اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اتفاقا باید تیتر رو بزاری سلام بر ال جی .ال جی مگه تو چی کم گذاشته که این جوری تیتر میزنی .ال جی الان تو همه رده های گوشی هاش داره فوق العاده کار میکنه و روی سامسونگ و از این قبیل شرکت هارو زمین میزنه .

  2. با کل الجی خدافظی کنیم بهتره

  3. حیف شد سری خوبی بود
    یادمه مردم ایران سری G الجی رو با سریJسامسونگ اشتباه میگرفتن
    بعد بخاطر سامسونگ سامسنوگو میخردین و بعدا عین .پشیمون میشدن

  4. یعنی دقیقا چه ماهی معرفی میشه؟؟؟؟؟

  5. قیمت این lg v30 که اصلا جالب نیست، امیدوارم هم قیمتش مناسب باشه و هم اینکه بعد از سال ها یک پرچمدار موفق و تکمیل از ال جی ببینیم.

  6. این که عاااااااااااااااااااااااااااااالیه