گلکسی اس 9 سامسونگ

حاصل 20 دقیقه کار با گلکسی اس 9 سامسونگ به اشتراک گذاشته شد!

گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) در دنیای واقعی رویت شده است. کاربری که مدعی است گوشی سامسونگ گلکسی S9 را از نزدیک دیده و 20 دقیقه با آن کار کرده است، حاصل تجربیات خود را در ردیت با دیگران به اشتراک گذاشت.

علاقه برخی کاربران به گوشی های هوشمند و پیگیری اخبار پیرامون پرچمداران به حدی است که دائما در حال زیر و رو کردن شبکه‌های اجتماعی مخصوصا ردیت به منظور کسب اطلاعاتی پیرامون آن‌ها هستند. اخیرا یک کاربر ردیت، اطلاعات خوبی را درباره یکی از مورد انتظارترین گوشی های هوشمند سال 2018 در اختیار ما قرار داده است.

این فرد مدعی است پرچمدار پیش روی سامسونگ را از نزدیک دیده و برای چند دقیقه آن را به خوبی بررسی کرده است، به همین دلیل در صورت قبول صحبت‌های وی می‌توان مطمئن شد به طور دقیق، اطلاعات کاملا صحیحی پیرامون سامسونگ گلکسی اس 9 کسب کرده‌ایم. از آنجایی که صحبت‌های وی کمی طولانی هستند، در ادامه خلاصه‌ای از گفته‌های این کاربر را ذکر می‌کنیم. گفتنی است فرد دکر شده، با نسخه قدرت گرفته از اسنپدراگون 845 و مخصوص آمریکای گوشی کار کرده است.

ویژگی‌های گلکسی اس 9 سامسونگ

طراحی گوشی شباهت زیادی به گلکسی اس 8 دارد. گلکسی اس 9 سامسونگ به هیچ عنوان دارای حاشیه‌هایی ضخیم‌تر از مدل قبلی نبوده و رندر ایوان بلاس صحت ندارد! اما حاشیه‌های کناری نمایشگر به جای حالت مات، ظاهر براق و شفافی دارند. مدل جدید از نظر وزن با پرچمدار سال 2018 یکسان به نظر می‌رسد.

گلکسی اس 9 سامسونگ

مهمترین تغییر ظاهری گوشی، قرار گرفتن حسگر اثر انگشت زیر دوربین اصلی است که در مدل قبلی کنار دوربین قرار داشت و به همین دلیل دسترسی به آن برای کاربران سخت بود. یکی دیگر از مشکلات گلکسی اس 8 در این بخش، لمس شدن مداوم دوربین حین تلاش برای لمس اسکنر اثر انگشت به منظور باز کردن دستگاه بود و متاسفانه اکنون با وجود تغییر محل این سد امنیتی، مشکل یاد شده همچنان وجود دارد.

اسپیکرهای استریوی دوگانه وجود داشته و یکی در بالا و یکی در پایین قرار دارد. البته اسپیکر بالایی نقش گوشی تلفن به منظور صحبت کردن را نیز دارد. برخلاف روال بیشتر گوشی‌سازان طی سال‌های اخیر برای حذف جک صوتی 3.5 میلی‌متری، که دست آن‌ها را برای طراحی به دلخواه و کاهش ضخامت باز می‌گذارد، این درگاه در گلکسی اس 9 سامسونگ وجود دارد. اگرچه گزینه‌های پخش تغییر زیادی نکرده است، اما تغییر صدای پخش شده از اسپیکرها و بهبود آن در مقایسه با قبل را می‌توان خیلی خوب احساس کرد.

گلکسی اس 9 سامسونگ

یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت گلکسی اس 9 سامسونگ علاوه بر تراشه بسیار سریع به کار رفته در آن، دوربین دستگاه است. دوربین اصلی به لطف داشتن گشودگی دریچه دیافراگم متغیر و قابلیت فیلم برداری سوپراسلوموشن حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

البته برخلاف شایعات، خبری از فیلم برداری با نرخ هزار فریم بر ثانیه نیست. حین فیلم برداری با وضوح تصویر 4K، فول اچ‌ادی و اچ‌دی، حداکثر نرخ در دسترس به منظور ضبط فیلم 60 فریم، 240 فریم و 480 فریم بر ثانیه است. البته این نسخه مخصوص بازارهای ایالات متحده آمریکا است و از طرفی شاید هنوز نسخه نهایی گوشی عرضه نشده باشد، پس علاقه‌مندان به ویژگی فیلم برداری با نرخ هزار فریم بر ثانیه همچنان می‌توانند امیدوار باشند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوربین سلفی گلکسی اس 9 سامسونگ اموجی‌های سه بعدی است. البته آن‌ها کپی مستقیم انیموجی آیفون ایکس نبوده و تقریبا ترکیبی از انیموجی و بیتموجی هستند. می‌توان برای خود یک آواتار درست و بخش‌های مختلف صورت آن را همانند انیموجی کنترل کرد. باید اعتراف کرد آن‌ها به اندازه انیموجی‌ها جذاب نیستند.

این‌ها تعاریفی بودند که کاربر ذکر شده از گلکسی اس 9 سامسونگ بیان کرده است. آیا در بین آن‌ها، نکته‌ای وجود دارد که شما را به خرید پرچمدار آتی سامسونگ مشتاق و یا از خرید آن منصرف کرده باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. خیلی هم اطلاعاتی ازش منتشر نکرده، نمیدونم اون 20 دقیقا با گوشی چکار میکرده !

  2. این خاله زنک بازی ها چیه معرفی شد اون موقعه هی دس بالا بگیرین

  3. خیلی طراحی زیبایی داره گرچه قیمتشم قشنگه

  4. فوق العادست شدیدا منتظریم

  5. عاشششششقم سامسونگ جوووونم
    الهى چشم بد خواهان پترکه

  6. ازان صبح به عفقه شمیرانات

  7. جناب همیشه مخالف با ایران

    همچنان مشتاق خریدنش بودم هستم و خواهم بود و این تبلیغات عطش من را برای خریدنش بیشتر کرده است .4تومن از الان واسش گذاشتم کنار

  8. عالیه بی صبرانه منتظرشیم