سامسونگ گلکسی جی 4

سامسونگ گلکسی جی 4 در بنچمارک GeekBench رویت شد

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی جی 4 (Samsung Galaxy J4) از طریق بنچمارک GeekBench لو رفت. به نظر می‌رسد سامسونگ مشغول توسعه یک موبایل جدید است.

اخیرا اطلاعات مربوط به بنچمارک دستگاهی با شماره مدل SM-J400F، پردازنده چهار هسته‌ای و جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید از طریق یکی از سایت‌های بنچمارک‌گیری مورد اعتماد لو رفته که در نوع خود جذاب است. با توجه به شماره مدل این گوشی و محصولات قبلی سامسونگ، می‌توان گفت احتمالا ما با گوشی گلکسی J4 رو به رو هستیم.

اگرچه تا به امروز هیچ خبری در مورد این موبایل جدید منتشر نشده است، اما سامسونگ گلکسی جی 4 به تراشه اگزینوس 7570 با پردازنده چهار هسته‌ای 1.43 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت حافظه رم تجهیز شده و سازندگان به صورت پیش‌فرض از اندروید 8.0 بهره برده‌اند. به علاوه، این گوشی در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای، به ترتیب امتیازهای 623 و 1813 را کسب کرده که از دستگاهی رده‌پایین خبر می‌دهد.

سامسونگ گلکسی جی 4

متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این تلفن هوشمند در دست نیست و حتی ما با طراحی احتمالی آن نیز آشنا نیستیم.

گوشی های سری گلکسی S9 قرار است طی مراسمی رسمی در کنگره جهانی موبایل 2018 رونمایی شوند. در نتیجه، ممکن است این گوشی ارزان‌قیمت هم یکی دیگر از محصولات جدید کره‌ای‌ها برای نمایشگاه بارسلون باشد.