قاب های محافظ رسمی گلکسی S9

نگاه نزدیک به قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ

تعداد زیادی از قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس پیش از رونمایی این دو گوشی معرفی شده و حتی برای خرید در دسترس قرار گرفته‌اند. در این مطلب نگاه نزدیکی به این قاب های محافظ رسمی سامسونگ گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) می‌اندازیم.

کمتر از دو هفته تا رونمایی رسمی پرچمداران جدید پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا یعنی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس زمان باقی مانده است. اگرچه این دو گوشی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، اما به نظر شرکت سازنده، ارسال قاب های محافظ رسمی این دو مدل به برخی از فروشگاه‌ها را آغاز کرده است. بعد از این که خرید تعدادی از قاب های محافظ گلکسی S9 سامسونگ در فروشگاه MobileFun ممکن شد، اکنون شاهد انتشار یک ویدیوی نگاه نزدیک به برخی از این محصولات هستیم.

در این ویدیو با استفاده از نسخه‌های ساختگی و فیک دو گوشی، ظاهر آن‌ها درون قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به خوبی قابل مشاهده است، به همین دلیل کاربرانی که از هم‌اکنون برای خرید یکی از پرچمداران جدید سامسونگ خیز برداشته‌اند می‌توانند به راحتی مورد مناسب را انتخاب و حتی خریداری کنند.

قاب های محافظ رسمی گلکسی S9

قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 تنوع مدل و رنگ زیادی دارند

طبق اخبار پیشین، در بین قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 یک قاب جدید با نام Hyperknit نیز وجود دارد که در اصل نام پارچه‌ای مخصوص برای تولید لباس‌های ورزشی است. خوشبختانه در ویدیوی جدید می‌توانیم نگاه نزدیکی به این قاب و همچنین قاب محبوب LED View داشته باشیم. LED View محصولی استثنایی است، چرا که به لطف داشتن نمایشگری کوچک، ساعت را همیشه نمایش می‌دهد. در نسخه جدید، صفحه نمایش آن حتی قادر به نشان دادن برخی رنگ‌های طبیعی است که پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود.

قاب های محافظ رسمی گلکسی S9

یکی دیگر از ویژگی‌های قاب های محافظ رسمی گلکسی S9، افزودن گزینه‌های رنگ بیشتر برای قاب Silicone Cover است. یکی از محبوب‌ترین قاب‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، The Clear View است که خوشبختانه برای پرچمداران سال 2018 نیر عرضه شده‌ است. در ویدیوی زیر می‌توانید نگاه نزدیکی به این قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 انداخته و مورد مناسب را برای خود انتخاب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. پس قبل از خرید خود گوشی بریم قابشو بخریم که یه موقع فیک نباشه خخ جاب است

  2. چقدر خز بودن همش دخترونس

  3. آدم میمونه گوشیو بخاطر خودش بخره یا بخاطر گارداش