شارژر بی سیم گلکسی S9

تصاویر واقعی شارژر بی سیم گلکسی S9 سامسونگ منتشر شد

عکس‌های شارژر بی سیم گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد. به نظر می‌رسد همانند قاب‌های محافظ، شارژر بدون سیم گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) نیز زودتر از رونمایی آن‌ها عرضه خواهد شد.

سامسونگ جزو شرکت‌هایی است که از سال‌ها قبل تکنولوژی شارژ بدون سیم را در محصولات خود به کار برده است. حتی در گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج نیز شاهد پشتیبانی از این فناوری بودیم. این رویه در پرچمداران سال 2016 و 2017 این شرکت نیز تکرار شد. بدون شک وقتی که همه گوشی‌سازان رفته رفته در حال تلاش برای استفاده از این فناوری در پرچمداران خود هستند، پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا رو به عقب حرکت نکرده و تکنولوژی شارژ بی‌ سیم را در سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز به کار خواهد برد.

بعد از این که چندی پیش اطلاعات مربوط به شارژر بیسیم گلکسی اس 9 سامسونگ لو رفت، اکنون شاهد انتشار تصاویری از آن در دنیای واقعی هستیم. طراحی شارژر بی سیم گلکسی S9 از نظر کلی تغییری نداشته است، اما در مقایسه با قبل کمی باریکتر ساخته شده تا بلکه جذابیت بیشتری داشته باشد.

این تصاویر در حال منتشر شده‌اند که پیش از این عکس‌های واقعی بسیاری از قاب‌های محافظ رسمی پرچمداران سال 2018 سامسونگ را نیز مشاهده کرده بودیم. به نظر می‌رسد تا پیش از رونمایی رسمی دو گوشی، برخی از لوازم جانبی آن‌ها روانه بازار خواهند شد و شارژر بی سیم گلکسی S9 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلییییییی خوبن اینا .همه جا تو هر شراایطی قابل استفادس.واقعا کارو 10 برابر راحت کرده

  2. اینم یبار دیگه دیده بودیم

  3. ینی الان دیگ هیچ برتری نسبت به کسایی که بالای تختشون پریز ندارن نداریم؟