دوربین گلکسی S9

سامسونگ شما را با دوربین گلکسی S9 شگفت زده خواهد کرد + تیزر ویدیویی رسمی

ظاهرا دوربین گلکسی S9 بزرگ‌ترین تغییر را نسبت به سایر اجزای این گوشی در اختیار دارد. تیزر جدید گلکسی اس 9 خبر از یک دوربین تجدیدنظر شده و جدیدتر از دوربین گوشی های خانواده گلکسی اس 8 دارذ.

اگر تمامی گزارش‌هایی که ما در مورد گلکسی اس 9 شنیده‌ایم واقعی باشد، به نظر می‌رسد پرچمدار پیش روی سامسونگ از تغییرات زیادی در طراحی خود برخوردار نخواهد بود. با این حال این گزارش‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ می‌خواهد در دوربین گلکسی S9 تغییرات اساسی را انجام دهد تا بتواند مشتریانی که به دنبال خرید یک پرچمدار مدرن در سال 2018 هستند را به سمت خود بکشاند. در تیزرهای تازه‌ای که از گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر شده است، مواردی نمایان است تا به این نکته برسیم که یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این خانواده دوربینشان است.

«دوربین. تجدید نظر شده» عبارتی است که سامسونگ از آن برای وصف پرچمداران جدید خودش استفاده کرده است. این کمپانی روز گذشته تیزرهای تبلیغاتی جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را منتشر کرد که در برخی از آن‌ها نشانه‌هایی از بهبود عملکرد دوربین گلکسی S9 وجود داشت و این انتظار را در ما به وجود آورده است.

سامسونگ تیزر دیگری را نیز ساعاتی پیش منتشر کرد که از همین عبارت در آن استفاده شده است. ظاهرا دوربین گلکسی S9 برای عکاسی در شرایط نوری کم بهبود پیدا کرده، قادر به فیلمبرداری اسلوموشن در نرخ تصویر بالا بوده و از ایموجی های سه بعدی پشتیبانی می‌کند. شایعات گزارش می‌دهند که قابلیت ایموجی سه بعدی چیزی مشابه با Animoji در آیفون ایکس اپل است. ظاهرا این قابلیت جدید پرچمداران سامسونگ، یک پله پیشرفته‌تر از انیموجی اپل خواهد بود.

سامسونگ دو گوشی خانواده گلکسی اس 9 خود را کمتر از دو هفته دیگر، در تاریخ 7 اسفند ماه در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا معرفی خواهد کرد. بی‌تردید ما نیز همانند شما مشتاقیم تا از نزدیک با این دو گوشی و تمامی قابلیت‌های جدیدی که می‌خواهند کاربران گوشی ها را در سال 2018 به سمت خود بکشند، ملاقات کنیم. لازم به ذکر است که گجت نیوز به طور کامل این نمایشگاه بزرگ بین المللی را پوشش خبری خواهد داد.

تیزر جدید دوربین گلکسی S9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. اصلا بحث سره اندرویده نه شرکت سامسونگ
    اون دوستی ک گفت گوشیهای سامسونگ بعد از ٢٠١۵ دیگه هنگی نداشته باید بگم مثلا اندروید توش چی عوض شده ک دیگه هنگ نمیکنه؟
    همون آشغالی ک بوده هست
    مثلا فکر میکنی اومده رم گوشی رو کرده ۶ یا اسنپدراگن ٨٣۵ روش انداخته مشکله هنگیش حل شده؟
    نه عزیز هرچیم سخت افزارو ببره بالا و نرم افزار بدرد نخور باشه هیچ فایده ای نداره
    برا مثال شما برو یه گلکسی اس ٨ نو فابریک بگیر دوسال باهاش کار کن بعد یه آیفون ۶ اس یا هر مدلی ک خواستی من از ۶ اس استفاده کردم بهت قولمیدم تو اجرای برنامه ها گلگسی به ۵٠ درصده آیفون نمیرسه تست کردم ک میگم
    پس خواهشا اینقدر اندرویدتونو بزرگش نکنین چون هیچی نیست

  2. فرهنگ و هنر نزد ا….

  3. با قیمتش بیشتر شگفت زده خواهیم شد 🙂

  4. اون دو سه تا قابلیتی که من دیدم باید اینقدر مانور بده روش

  5. دوربینشو سونی ساخته سونی خودش غول دوربینه حرف نداره

  6. اگر گوشی خوبی بود ایراد نداشت.
    گوشی که همش هنگ میکنه و 2 میلیون باید بخری بعد یک ماه 1 میلیون رد کنی خریدش بی عقلیه.

    • معلوم میشه تا الان سامسونگ نداشتی و یک برند مسخره رو میپرستی…سامسونگ از سال 2015 دیگه هنگی نداشته تو هیچ مدلی و اون گوشیهای قبلی که هنگ میکردن مثل بقیه برندهاجز رده پایین های این برند معتبر هستن…پس اگه بودجه داشتی برو یک گوشی سامسونگ بخر تا ببینی گوشی یعنی چی
      در ضمن سامسونگ هیچ توهینی به ایران نکرده و المپیک بوده…در ضمن کدوم کشور با ایران مشکل نداره که کره هم بشه جز اون…همه ی دنیا با ایران مشکل دارن
      پس زنده باد سامسونگ و مرگ بر دشمنان این برند معظم

      • مرگ بر نادانان خب راس میگه دیگه کدوم آدم احمقی حاضره واسه یه گوشی که قابلیت هاش حتی خیلی بهتر توی گوشی های دیگه پبدا میشه اونم با قیمت خیلی پایین تر رو با قیمت خیلی زیاد بخره؟ شما سامهنگیا و آیفونیا فازتون چیه؟

  7. متاسفم واسه ی مردمی که هنوز سامسونگ می خرند!

  8. همون سامسونگی که به ما توهین کرد و مسخره مون کرد؟
    خاک بر سر هر ایرانی ای که بی تفاوت باشه و هنوز از این آشغالها ذوق زده بشه