عینک هوشمند سامسونگ

یک لوگوی جدید توسط سامسونگ ثبت شد؛ آیا عینک هوشمند سامسونگ در راه است؟

سامسونگ یک لوگوی جدید را ثبت تجاری کرد. از آنجایی که پیش‌تر نمونه این علامت را ندیده‌ایم، ممکن است شاهد معرفی عینک هوشمند سامسونگ باشیم؟

کنگره جهانی موبایل کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود و ما با بسیاری از برنامه‌های مهم این رویداد آشنا هستیم. بدون شک، Samsung با معرفی گوشی های سری گلکسی S9 در کانون توجه قرار دارد. اما حالا ثبت یک لوگوی جدید توسط این کمپانی کره‌ای، کاربران را نسبت به معرفی محصولی دیگر به جز تلفن هوشمند مشکوک کرده است.

این علامت شباهت زیادی به یک چشم کج داشته و توضیحات آن نیز بسیار جذاب هستند. در اطلاعات ذکرشده، مدیران به احتمال استفاده از این لوگو برای «عینک هوشمند» اشاره کرده و از عبارت‌های مختلفی همچون «عینک کامپیوتری‌شده که شامل یک دوربین / کامپیوتر / صفحه نمایش برای ضبط / پردازش / نمایش یک عکس می‌شود» و «سخت افزار کامپیوتری برای تحلیل و پیکربندی عینک» استفاده کرده‌اند. اما آیا این اطلاعات می‌توانند ارتباطی با عینک هوشمند سامسونگ با نام احتمالی “Gear Blink” داشته باشند؟

نخستین بار سال 2013 بود که ما در مورد عینک هوشمند Samsung شنیدیم؛ زمانی که این شرکت پتنت خود را از طریق دفتر ثبت اختراعات کره ثبت کرد. سال بعد، این موضوع با انتشار اطلاعاتی نادرست از زمان عرضه و برخی جزئیات مربوط به ویژگی‌ها همچون واقعیت افزوده و توانایی بالقوه برای تعامل با آنها ادامه پیدا کرد. ولی از آن زمان تا به امروز، هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه احتمالی این گجت منتشر نشده است.

عینک هوشمند سامسونگ

این احتمال نیز وجود دارد که لوگوی پیش رو با یکی از محصولات مبتنی بر بینایی جدید سامسونگ در ارتباط باشد. سامسونگ مدتی‌ست که در حوزه تجهیزات سلامتی حضور دارد. به علاوه، ما در توضیحات این علامت تجاری می‌توانیم اشاره به «کمک به بینایی» را چندین بار ببینیم.

به هر صورت، به نظر می‌رسد چیزی هیجان‌انگیزی در راه بوده و تنها زمان می‌تواند ماهیت آن را مشخص کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*