ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 9

ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 9 حالت صحنه آهسته و ایموجی‌های 3D را نمایش می‌دهند

ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) که به صورت رسمی منتشر شده‌اند، قابلیت‌های جدید دوربین را به تصویر می‌کشند.

علاوه بر سخت افزار به‌روز، دوربین قدرتمند را می‌توان از ویژگی‌های اساسی پرچمداران سامسونگ در نظر گرفت. حال شعبه کره از از این کمپانی بزرگ، ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 9 که هرکدام پانزده ثانیه هستند را منتشر کرده است. این ویدیوها به شکلی نامحسوس، ویژگی‌های جدید تلفن های هوشمند سامسونگ را نمایش می‌دهند.

ویدیوی اول در مورد سرعت است؛ اما به پایان آن توجه کنید. هم‌زمان با لحظه نمایش دادن عدد 9، زمان نیز آهسته می‌شود. چنین چیزی را می‌توان کاملا با توانایی دستگاه در ضبط ویدیوی صحنه آهسته، مرتبط دانست.

ویدیوی دوم در محیطی تاریک ثبت شده است. این حالت چندین ثانیه ادامه دارد تا همراه با ظاهر شدن عدد 9، تصویر به شکل قابل توجهی روشن می‌شود. سامسونگ توانایی ثبت محتوا در محیط‌های کم‌نور را در چندین نسل از گوشی های خود به کار گرفته است، ولی گفته می‌شود گلکسی S9 با لنز f/1.5 و دیافراگم متغیر به دست کاربران خواهد رسید.

و آخرین مورد؛ ویدیویی که هدف از توسعه آن را می‌توان معرفی قابلیت جدید ایموجی‌های سه‌بعدی عنوان کرد. دیدن این ویدیو احتمالا یادآور انیموجی اپل خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ای کاش حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش ادغام میشد
    دوربینش مثل نسخه پلاس …،?

  2. بی صبرانه منتظرشیم

  3. فیلم برداری توی شبش قابلیت خیلی خوب و بدرد بخوری بود
    و فیلم برداری ظبط اهسته ش هم عالی بود

  4. من طرفدار آیفونم ولی اون ایموجی سه بعدیش خیلی به دلم نشست خیلی خوب بود

  5. چ جالب امسال زا رونالدو مسی و …. استفاده نکرده هنوز