بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ این‌بار از طریق AnTuTu منتشر شد

جدیدترین بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S9) با شماره مدل SM-G965 و اسنپدراگون 845، از قدرت بیشتر این گوشی نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهد.

بعد از اننشار بنچمارک گلکسی اس 9 با تراشه اگزینوس 9810 و 4 گیگابایت حافظه رم، حالا این‌بار بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ از طریق وب‌سایت AnTuTu منتشر شده که اطلاعات جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی جدید کره‌ای‌ها قرار است با تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار گیرد. همچنین سازندگان به صورت پیش‌فرض از اندروید اوریو بهره خواهند برد.

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

اما موردی که احتمالا متوجه آن شده باشید، وضوح تصویر است. با دیدن 1080×2220 نباید تصور کنید که سازندگان، رزولوشن را در محصولات جدید خود کاهش داده‌اند. در واقع، این بنچمارک به صورت آزمایشی و با وضوح +FHD انجام شده و نسبت آن 18.5:9 است. به همین جهت، در نهایت نمایشگر این گوشی با وضوح 1440×2960 به دست کاربران خواهد رسید.

از طرفی، از آنجایی که تمامی بنچمارک‌های منتشرشده از نسخه کوچکتر این گوشی یعنی گلکسی اس 9، چهار گیگابایت حافظه را نشان می‌دادند، به نظر می‌رسد حافظه 6 گیگابایتی تنها مخصوص نسخه پلاس باشد.

این تصویر فاقد جزئیات مربوط به دوربین است، ولی گلکسی S9 پلاس احتمالا برای نخستین بار در میان محصولات سری گلکسی S، با سیستم دوربین دوگانه پشتی متشکل از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر F2.4/F1.5 و یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.5 ساخته خواهد شد.

بدون شک، پرچمداران سامسونگ علی رغم مجهز شدن به تراشه‌های 10 نانومتری، قدرت بسیار بالاتری نسبت به نسل قبلی خواهند داشت. تصویر پیش رو به خوبی بیانگر این موضوع و اختلاف امتیاز آنها در AnTuTu است:

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ