حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9

گزارش جدیدی پیرامون حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 منتشر شد

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده در فضای وب، خبری از یکپارچه شدن حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy S9) با صفحه نمایش نخواهد بود. در این گزارش جدید تاریخ آغاز تولید انبوه این فبلت نیز مشخص شده است.

با اینکه سال گذشته همه در انتظار رونمایی گلکسی نوت 8 سامسونگ با حسگر اثر انگشت یکپارچه در صفحه نمایش بودیم، اما بنا به دلایل مختلف این مهم رخ نداد؛ گویا شرکت سامسونگ در بررسی و آزمایش‌های خود به یک مشکل خاص برخورد کرده بود. به همین دلیل لودهنده‌های مختلف اعلام کردند حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 در سال جاری به صورت یکپارچه در جلوی گوشی قرار می‌گیرد. اما متاسفانه در جدیدترین گزارش منتشر شده از خبرگزاری‌های کره‌ای، اعلام شده است که حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 درون صفحه نمایش آن قرار نمی‌گیرد.

گفته می‌شود شرکت سامسونگ پروژه قرار دادن حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش گلکسی Note 9 را چندی پیش آغاز کرده بود و حالا آن را متوقف کرده است. در این گزارش آمده است که طی دو سال گذشته، چند کمپانی مختلف قطعات و سنسورهای لازم برای اینکار را تامین کرده‌اند. اما هنوز هم کارشناسان و متخصصان سامی در آزمایشات خود با مشکلات تکنیکی و تخصصی روبرو هستند. حالا نیز منابع آگاه حوزه تلفن های هوشمند اعلام کردند حسگر اثر انگشت گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ در بخش پشتی آن قرار می‌گیرد.

حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9

در گذشته شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و اپل با قرار دادن حسگر بیومتریک اثر انگشت در زیر دکمه هوم محصولات خود قادر به جمع‌آوری اطلاعات دقیق و در نتیجه بالا بردن امنیت پرچمداران بودند. اما به نظر می‌رسد پس از قرار گرفتن سنسور یادشده در زیر صفحه نمایش، اطلاعات با دقت کافی ثبت نمی‌شوند. شرکت سامسونگ در همین زمینه مدت‌هاست که با بزرگترین تولیدکنندگان حسگر اثر انگشت نظیر LSI، کوالکام، EJS Tech، Beyond Eyes و همچنین Synaptics همکاری می‌کند تا حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 را به صورت یکپارچه با صفحه نمایش ارائه کند. انتظار می‌رود گوشی انعطاف پذیر گلکسی ایکس (Samsung Galaxy X) یا گلکسی نوت ایکس (Samsung Galaxy Note X) در سال آینده با این فناوری همراه شوند.

در ادامه این گزارش اعلام شده است که تولید انبوه پرچمدار جدید سری نوت سامی از خرداد ماه سال 97 آغاز می‌شود. پروسه ساخت این پرچمدار به دلیل درگیری سامسونگ با حسگر اثر انگشت و قرار دادن آن در زیر صفحه نمایش طولانی شده است و این تلاش‌های 4 ماهه باز هم نتوانستند خروجی مثبتی ارائه کنند. همچون دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، انتظار می‌رود گلکسی Note 9 نیز با صفحه نمایش اینفینیتی همراه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سایت پره خاله زنگ شده! 😐
    مریم جون و ثریا جون و لیلا جون و دیبا جون و …

  2. منم موافق نیستم بزنه بابا میگه هنوز مشکل داره بعد اینا گیردادن بزن بزن

  3. درود به شرف سامسونگ

  4. به نظر من اصا فینگر تاچ چیز اضافیه .ک چی بشه .اونم خیلی راحت آنلاک میشه مث بقیه چیزا.

  5. الان دیگ همه فکر ذخیره ی زمانن.حسگر جلو باشه زمان کمتری برا باز کردن اسکرین میگیره والا خوب فکریه

  6. هرچی فک میکنم سوپرایز جالبی به نظرم نمیرسه.مگ اینکه فقط یه گوشی شیشه ای تولید کنن رفلکس کنه هههه

  7. اینم شده چه خبری حسگر اثر انگشت چه باشه یا نباشه سامسونگ نمیارزه

  8. حسگر باید روی صفحه باشه ن پشتش افرین به سامسونگ

  9. سامسونگ میخاد با سری جدید گلکسی اس که میشه گلکسی ایکس و گلکسی نوت ایکس غوغا کنه همه سورپرایزا رو نگه داشته برا اونا