جشنواره عید دیدنی با هواوی

چگونه از هدایا و جوایز ارزشمند جشنواره عید دیدنی با هواوی بهره‌مند شویم؟

جشنواره عید دیدنی با هواوی آغاز شده است و مشتریان می‌توانند با خرید هر یک از گوشی های منتخب هواوی از هزاران جایزه و هدیه ارزشمند بهره‌مند شوند. اما برای دریافت هدایا و شرکت در قرعه‌کشی چه کارهایی باید انجام دهید؟

برای شرکت در قرعه‌کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی و بهره‌مند شدن از هدایا و جوایز ارزشمند لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:

1. در مرحله اول باید برای خرید گوشی های منتخب هواوی شامل پی 10 لایت، پی اسمارت، نوا 2 پلاس، میت 10، میت 10 پرو، میت 10 لایت، وای 5 مدل 2017 و وای 7 پرایم به فروشگاه‌های منتخب در سراسر کشور مراجعه کنید. در جدول زیر، لیست فروشگاه‌های منتخب را مشاهده می‌کنید:

2. به ازای خرید هر دستگاه گوشی هوشمند هواوی و متناسب با مدل گوشی خریداری شده، حداقل یک هدیه از هواوی دریافت خواهید کرد. این هدایا شامل کارت هدیه، بلندگوی JBL Flip4 و پاوربانک هواوی می‌شوند. پس از خرید گوشی، برای دریافت هدیه خود باید به مراکز اخذ هدایا مراجعه کنید. در ادامه، لیست مراکز اخذ هدایا را مشاهده می‌کنید:

3. برای شرکت در قرعه‌کشی هفتگی هواوی، اطلاعات خود را در قسمت فرم شرکت در قرعه‌کشی در وب سایت http://huaweidi.com ثبت کنید. در قرعه‌کشی‌های هفتگی جشنواره عید دیدنی با هواوی ، 77 دستگاه گوشی ارزشمند میت 10 پورشه دیزاین به همراه هزاران جایزه دیگر از جمله بلندگوی JBL Clip2، هدست JBL و خدمات VIP هواوی به برندگان خوش‌شانس تعلق خواهد گرفت. این قرعه‌کشی، هر پنجشنبه به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام هواوی به آدرس huaweimobilefarsi پخش می‌شود.