تهیه اسکرین شات پنهانی از استوری های اینستاگرام

آموزش تهیه اسکرین شات پنهانی از استوری های اینستاگرام

از این پس اینستاگرام در صورت تهیه اسکرین شات از استوری، کاربر را مطلع می‌کند. به همین بهانه در این مقاله روش تهیه اسکرین شات پنهانی از استوری های اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

اینستاگرام ساعاتی پیش رسما اعلام کرد نام کاربرانی که اقدام به تهیه اسکرین شات از استوری های شما می‌کنند را به شما اطلاع خواهد داد. این قابلیت پیش‌تر در اسنپ چت نیز حضور داشت و حالا در اختیار کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز قرار گرفته است. اگر با استوری ها آشنا نیستید لازم به ذکر است که استوری ها به شما اجازه می‌دهند عکس ها و ویدیوهای خود را همراه با افکت‌های مختلف و استیکرهای تصویری با دوستانتان به اشتراک بگذارید. آن‌ها به مدت 24 ساعت بر روی حساب کاربری شما نمایان بوده و پس از آن غیب می‌شوند تا یک راه عالی برای نمایش موقتی انواع رویدادها باشند.

شما می‌توانید با ضربه بر روی آیکون پروفایل کاربران در بالای صفحه فید اینستاگرام، استوری هایشان را مشاهده کنید، اما اگر بخواهید بدون اطلاع آن‌ها اقدام به تهیه اسکرین شات پنهانی از استوری هایشان کنید چه باید کرد؟ ما در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم.

اسکرین شات پنهانی از استوری ها

1 – از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود وارد سایت stories-ig.net‌ شوید.

2 – نام کاربری شخصی که قصد تهیه اسکرین شات پنهانی از استوری وی دارید را وارد کنید. نام کاربری وی باید کامل و درست باشد، پس در وارد کردن آن دقت کنید.

3 – اگر نام کاربری وی درست باشد، شما نام و پروفایل وی را در زیر باکس جستجو مشاهده می‌کنید. آن را انتخاب کنید تا بتوانید استوری وی را مشاهده کنید.

4 – در صفحه نتایج، شما می‌توانید ویدیوهای استوری وی را پخش کرده و تصاویر آن را مشاهده کنید. برای ذخیره آن‌ها نیز کافیست بر روی دکمه Download کلیک کنید تا بر روی گوشی یا کامپیوتر شما ذخیره شوند.

تهیه اسکرین شات پنهانی از استوری های اینستاگرام

توجه داشته باشید زمانی که از قرار گرفتن یک استوری 24 ساعت گذشته باشد دیگر نمی‌توانید از این ابزار استفاده کنید. به کمک این روش شما می‌توانید اقدام به تهیه اسکرین شات پنهانی از استوری های اینستاگرام کنید. اگر دنبال راه آسوده‌تری هستید، ما به شما توصیه می‌کنیم گوشی خود را در حالت هواپیما قرارداده و سپس از استوری شخص مورد نظر یک اسکرین شات تهیه کنید؛ در این صورت نیز وی مطلع نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. استوری های اشخاصی که اکانتشون پرایوت هست رو نشون میده یا نه؟ من چک کردم نشون نداد.

  2. استوری ها رو طرف میذاره بعد پاکش میکنه دلش نمیخواد عکسش باشه جایی چرا باید اسکرین شات بشه گرفت؟

  3. چ چرت بفهمه یا نفهمه چ فرقی میکنه

  4. آخه یکی برام توضیح بده هدف از این کار چه چیزی بوده

  5. راستی این جریانش چیه ؟ که میگن واقعا اسکرین شات بگیری طرف میفهمه؟

  6. مسخره بازیا اینطرف علنیش میکنن اون طرف پنهونیش عرضه میشه

  7. خب این ینی ذخیره اطلاعات شخصی برای شرکت
    درسته؟؟