از این پس اینستاگرام تهیه اسکرین شات از استوری هایتان را به شما اطلاع می‌دهد

از این پس از اقدام به تهیه اسکرین شات از استوری کاربری در اینستاگرام کنید، اپلیکیشن وی را از این قضیه مطلع خواهد کرد. اما اینستاگرام چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ در ادامه عملکرد آن را بخوانید.

در حالی که استوری های اینستاگرام به طور معمول تنها 24 ساعت نمایان هستند، تهیه اسکرین شات از آن بدان معناست که برای همیشه در گوشی شخص باقی خواهند ماند. این درحالیست که شاید شما علاقه‌مند نباشید شخص دیگری آن تصویر را در گوشی خود ذخیره داشته باشد. ظاهرا اینستاگرام برای مطلع ساختن کاربرانش از این قضیه موجود، هنگام تهیه اسکرین شات از استوری شخص به وی اطلاع خواهد داد.

تهیه اسکرین شات از استوری اینستاگرام

تهیه اسکرین شات از استوری برای نخستین بار اطلاع داده نمی‌شود

اینگونه به نظر می‌رسد که وقتی کسی در حال تهیه اسکرین شات از استوری شما در اینستاگرام است، یک صفحه پاپ آپ باز شده و در آن نام شخص برایتان ارسال می‌شود. نکته جالب اینجاست که فرقی نمی‌کند وی در حال ضبط ویدیو باشد یا آنکه یک عکس از استوری شما گرفته باشد. ما فرض را بر این میگیریم که کاربران نمی‌خواهند محتوای آن‌ها توسط سایر کاربران ذخیره شود؛ اگرچه مطمئن هستیم این روزها هر کسی که در اینستاگرام فعالیت می‌کند دوست دارد عکس‌ها و فیلم‌هایی که در صفحه خود قرار می‌دهد بیشتر دیده شوند. گفته می‌شود اگر از یک استوری اسکرین شات تهیه کنید برای نخستین بار به شما هشدار داده خواهد شد و از اسکرین شات دوم به وی اطلاع داده می‌شود.

تهیه اسکرین شات از استوری اینستاگرام

هرچند تهیه اسکرین شات از استوری اینستاگرام از روش معمولی قابل گزارش دادن است، اما هنوز هم راه‌هایی وجود دارد که می‌تواند به شما امکان بدهد بدون اطلاع افراد استوری هایشان را ذخیره کنید و این قابلیت خالی از باگ نیست. به گفته‌ی کاربران، زمانی که شما گوشی خود را در حالت هواپیما قرارداده و به طبع تمامی راه‌های ارتباطی با گوشی قطع شود، سپس می‌توانید به استوری فرد مورد نظر در اینستاگرام بروید (که پیشتر آن را دیده‌اید و برای تماشای آن نیازی به اینترنت نیست) و بدون اطلاع آن استوریش را ذخیره کنید.

یک روش جایگزین دیگر که می‌تواند راهگشا باشد، استفاده از سایت اینستاگرام به جای اپلیکیشن آن و یا استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث نظیر Story Reporter است. با تمام این تفاسیر نباید خیلی هم بر روی این قابلیت حساب کرد و ممکن است صدها نفر استوری شما را بدون آن که مطلع شوید بر روی گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اها ینی امکانش هست فقط بهمون اطلاع میده؟؟

  2. این خاله زنک بازی ها چیه

  3. این موضوع خوبیه که چ شخصی داره مارو نگاه میکنه با این کار موافقم

  4. این خیلی مزخرفه ینی چی شبکه اجتماعیه چ لزومی داره حتما برای طرف پیام بیاد

  5. چرا مثلا عین پروفایل تلگرام که میخواستن چک کنن میخواستن قابلیت اضافه کنن که کی پروفتو دیده

  6. اینو ساختن پنهانیشم ساختن این چ کاریه دیگه؟؟

  7. به درده مردمو فضول میخوره که همش تو کاره من سرک میکشن