هدیه سامسونگ

هدیه سامسونگ پس از عذرخواهی رسمی کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران ایرانی تقدیم شد

پس از جنجال‌های به وجود آمده در مورد تعلق نگرفتن هدیه سامسونگ به ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، سرانجام نمایندگان ایران در این مسابقات، گوشی‌های هدیه را دریافت کردند.

کمیته بین المللی المپیک طی نامه‌ای رسمی به کمیته ملی المپیک ایران بابت ناهماهنگی‌های پیش آمده در جریان توزیع هدیه سامسونگ در المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ از ورزشکاران ایرانی عذرخواهی کرد و پس از آن ورزشکاران ایرانی روز شنبه 21 بهمن‌ماه 96 در مراسمی گوشی‌های نوت 8 ویژه المپیک پیونگ چانگ را دریافت کردند.

شرکت سامسونگ پیش از این 4 هزار عدد گوشی نوت 8 ویژه المپیک زمستانی 2018 را برای توزیع میان تمامی ورزشکاران در اختیار کمیته بین‌المللی المپیک قرار داده بود، اما توزیع این هدایا به عهده این شرکت نبوده است.

هدیه سامسونگ

تعلق نگرفتن هدیه سامسونگ به ورزشکاران ایرانی یک سوءتفاهم بود

سامسونگ با آن که اساسا نقشی در روند توزیع این گوشی‌ها نداشت، با تمام توان مسئله را پیگیری کرده و در نهایت نیز بسیار خوشحال است که هم هدیه سامسونگ به ورزشکاران ایرانی تحویل شد و هم کمیته بین المللی المپیک در نامه‌ای رسمی از نمایندگان ایرانی عذرخواهی کرد.

مسعود فیاضی مدیر روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ در این مورد می‌گوید:

به محض اطلاع از موضوع، با این که قصور از طرف سامسونگ نبوده، با مسئولان کمیته جهانی المپیک صحبت کردیم و در نهایت نیز مشکل حل و مشخص شد که موضوع ارتباطی با شرکت سامسونگ نداشته و تنها یک سوءتفاهم و ناهماهنگی در توزیع بوده است.

او با اشاره به این که سامسونگ همواره به فرهنگ، هنر و جامعه ایران احترام گذاشته است افزود ما همیشه حامی مشتریان‌مان در ایران هستیم و آرزو می‌کنیم نمایندگان و ورزشکاران ایرانی تجربه‌ای موفق و فوق‌العاده در المپیک زمستانی 2018 داشته باشند.

فیاضی با اشاره به پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ در ایران اضافه کرد:

نشانه‌های این نگرش خاص و همراه با احترام در عملکرد این شرکت در تمامی حوزه‌ها قابل مشاهده است. از برگزاری کمپین حمل مشعل المپیک و اعزام تیمی 10 نفره از چهره‌های الهام‌بخش ایرانی به کره جنوبی برای حمل مشعل بازی‌ها به نمایندگی از ایران گرفته تا کمک به احیای محیط زیست ایران در کمپین «یادگاری تو به زمین» که طی آن با کاشت 121 هزار اصله نهال، 110 هکتار از جنگل‌های باستانی هیرکانی در منطقه جواهرده احیا شد.

هدیه سامسونگ

مدیر روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ گفت در حوزه آموزش پروژه‌ای مانند آکادمی مهندسی سامسونگ را تاسیس کردیم که در دوره‌هایی رایگان جدیدترین فناوری‌ها و مهارت‌های فنی را به علاقه‌مندان و تکنسین‌ها آموزش می‌دهد. تاسیس مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر نیز به صورت رایگان به جوانان ایرانی برای توسعه کسب و کارهای جدید در شاخه‌های مختلف مسولیت‌های اجتماعی کمک می‌کند.

در نهایت و با توجه به عذرخواهی رسمی کمیته بین المللی المپیک و پایان سوءتفاهم‌های ایجاد شده، شرکت سامسونگ تجربه‌ای موفق، منحصربه‌فرد و شاد را برای ورزشکاران ایرانی آرزو دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ینی با این بهونه پیچوندن؟؟ هه خیلی نفهمن بخدا

  2. کار درستی رو انجا دادن
    البته فکر کنم واقعا نرسیده بود هرچند استباه کردن ولی بازم خوبه که عذر خواهی کردن

  3. باید عذر خواهی میکردن این توهین غیر قابل پذیرشه

  4. هرجی که بوده سوء تفاهم یا هرچی باید خود سامسونگ از ورزشکارا عذر خواهی میکرد

  5. خوب که ابرویه ورزشکار هارو بردن اومدن گوشی دادن خوب همونو از اول میدادن

  6. زنده باد سامسونگ…یه عده فرصت طلب برای خرابی وجه سامسونگ حرفای مفت زدن اما غافل از اینکه دنیا نمیتونه واسه سامسونگ خط و نشون بکشه چون سامسونگ شده هوای تو خون ما…برند محبوب جهانی با فرهنگ تر از برندهایی هست که به ایرانی هیچ بهایی نمیده و حتی زبان فارسی رو هم به گوشیهاش اضافه نمیکنه اما مردم ما واسش سر و دست میشکنن

  7. چرا زنو مرد مختلتن؟