قاب های محافظ رسمی گلکسی S9

تصاویری جدید از قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 سامسونگ منتشر شد

به تازگی عکس‌هایی از قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 سامسونگ منتشر شده است. با مشاهده تصاویر این چند قاب محافظ گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) می‌توان صحت و یا کذب بودن شایعات پیرامون سبک طراحی پرچمدار سال 2018 سامسونگ را ارزیابی کرد.

به لطف عکس‌هایی که مدتی پیش از تعدادی از قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 سامسونگ منتشر شد اکنون می‌دانیم ظاهر این گوشی تغییرات قابل توجهی در مقایسه با نسل قبل خواهد داشت. چند روز بعد از این که قاب محافظ Hyperknit برای گلکسی اس 9 در یک فروشگاه آنلاین در کشور رومانی رویت شد، اکنون شاهد انتشار تصاویری جدید از چند قاب محافظ دیگر برای این گوشی هستیم.

فهرست قاب های محافظ رسمی گلکسی S9

چند ماه قبل و بعد از فاش شدن لیست قاب های محافظ رسمی سامسونگ گلکسی اس 9 اعلام کردیم Clearview Standing که برای نخستین مرتبه برای گوشی ناموفق گلکسی نوت 7 ارائه شده بود، برای هر دو پرچمدار سری S سال 2018 عرضه می‌شود. البته بعد از پرچمدار شکست خورده سری Note، قاب Clearview Standing سال گذشته برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز ارائه شد. این قاب به نحوی است که می‌توان به لطف پایه آن، گوشی را تبدیل به یک ساعت رومیزی شکیل کرد!

سامسونگ دو سال قبل و همراه با رونمایی گلکسی اس 7، قاب محافظ LED View را نیز معرفی کرد. از آن زمان هر سال شاهد عرضه آن برای پرچمداران سری S و سری Note هستیم، به همین دلیل دیدن آن در بین قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 تعجبی نیست. روی این محصول یک نمایشگر مخفی وجود دارد که قادر به نمایش زمان و همچنین نوتیفیکیشن‌های تماس‌های دریافتی، پیام‌ها، میزان ظرفیت باتری و ساعت هشدار است.

سال گذشته اعلام کردیم همراه با گلکسی اس 8 و برادر بزرگتر آن، قاب‌ های محافظی جدید با پوشش Alcantara به عنوان یک پارچه میکروفیبر نرم عرضه خواهند شد. این ماده حس فوق‌العاده خاصی حین نگه داشتن آن در دست به کاربر منتقل می‌کند. نکته جالب‌تر درباره این قاب، وجود یک چیپ NFC داخلی است. سال جاری در بین قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس نیز شاهد عرضه این مدل خواهیم بود.

قاب Silicone Cover مدت‌ها است برای بیشتر گوشی های سامسونگ عرضه می‌شود، به همین دلیل دیدن آن‌ نیز در بین قاب های محافظ رسمی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس تعجب‌آور نیست.

اما در بین این محصولات بیش از همه از دیدن قاب محافظ Hyperknit برای گلکسی اس 9 هیجان‌زده هستیم. بدنه آن از پارچه‌های خاص بافته شده تشکل می‌شود. این نوع از پارچه در تولید لباس‌های ورزشی کاربرد دارد. بر روی جعبه محصول به اسپورت و سبک بودن آن اشاره شده است. همانند سایر مدل‌های معرفی شده در بالا، این قاب هم علاوه بر گلکسی اس 9، برای گلکسی اس 9 پلاس نیز عرضه می‌‌شود.

در نهایت به قاب Protective Standing می‌رسیم که اکنون برای گلکسی اس 8 هم موجود است. تاییدیه MIL-STD-810G-516.7 این محصول نشان می‌دهد با استفاده از آن، ایمنی گوشی هوشمند شما به میزان فوق‌العاده زیادی تضمین خواهد شد. برای اهدای این تاییدیه، قاب در حدود ده تست متفاوت آزمایش می‌شود که شامل اعمال دمای بالا، وجود خاک زیاد، اعمال لرزش شدید، سقوط از ارتفاع یک و نیم متری و دیگر موارد است. وجود یک پایه به منظور نمایش آسوده فیلم از دیگر قابلیت‌های آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. طراحش هیچ کدوم به دلم ننشست