اینتل در افتتاحیه المپیک زمستانی

رکورد شکنی اینتل در افتتاحیه المپیک زمستانی 2018 با به پرواز درآوردن 1218 پهپاد نورانی در آسمان

اینتل در افتتاحیه المپیک زمستانی 2018 رکورد جدیدی خلق کرد. این شرکت با به پرواز درآوردن 1218 پهپاد نورانی در آسمان شب محل اجرا افتتاحیه المپیک، تصویری استثنایی ساخت.

مراسم افتتاحیه المپیک همواره بسیار استثنایی و چشم‌نواز است. اینتل در افتتاحیه المپیک زمستانی 2018 با به پرواز درآوردن 1218 پهپاد نورانی در آسمان و ساختن نماد 5 حلقه المپیک در پیونگ‌یانگ این افتتاحیه را جذاب‌تر کرد.

درست همانند پهپاد‌های به پرواز درآمده در مراسم Super Bowl لیدی گاگا، این نمایش هم از پیش ضبط شده بود و تنها 300 پهپاد به‌صورت زنده نمایش را اجرا کردند.

اینتل همچنین 300 پهپاد را در زمان اهدا مدال‌ها هر شب به پرواز درمی‌آورد تا حاضرین در مراسم نیز بتوانند این نمایش استثنایی را مشاهده کنند.

بر اساس گزارشی که از Wired ارسال‌شده، درحالی‌که این مراسم ازنظر نرم‌افزاری در مقیاس بسیار بزرگ اجرا شده،  اما از لاجستیک یکسان در زمان اجرا استفاده کرده است. پهپاد‌های اضافه‌تر تنها برای بالا بردن وضوح تصاویر به‌کاررفته‌اند. همه سیستم به‌کاررفته از یک کامپیوتر مرکزی کنترل می‌شود و هرکدام از پهپاد‌ها توسط این سیستم مدیریت خواهد شد. اینتل همچنین طراحی این پهپاد‌ها را به نحوی تغییر داده تا بتوانند در آب‌وهوای خاص پیونگ‌یانگ پرواز کنند. این شرکت همچنین دستگاه‌ها را برای اطمینان خاطر بیشتر در کشور فنلاند تست کرده است.

1،218 پهپاد به پرواز درآمده در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی 2018 رکورد جدیدی به ثبت رساند و  عنوان بیشترین تعداد وسایل نقلیه به پرواز درآمده در یک مراسم خاص از آن خود کرد. رکورد قبلی نیز با 500 پهپاد در آلمان سال 2016 توسط اینتل به ثبت رسیده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. اینا هیچی نیس تو این جشناشون هست گوجه میزنن بهمو جشن رنگ ها اونا کیف میده

  2. خیلی محشرو شگفت انگیز بود

  3. خوب بود حالا بدنش به ایران میبردنشان نماز جماعت

  4. کیلیپشو منم دیدیم فک کنم وایرال بود خیلی جالب بود

  5. اون چند تا پهبادی که شکل ادم اسکی باز شدن خیلی جالب بود اصلا تا حالا همچین هماهنگی ندیده بودم

  6. درود بر پیونگ یانگ
    با این افتتاحیه جذابش واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
    🙂
    🙂

  7. براووووووووووووووو
    اى خدا عجب تصویرى خیلى زیباست
    🙂

  8. وااااااااااااای خدا باور نکردنیه چقدر قشنگه بعد ما ایرونى ها…..ولش نگم بهتره

  9. بسیار زیباست اى کاش اونجا بودم