گوشی ال جی وی 30 اس

منتظر گوشی ال جی وی 30 اس با فضای ذخیره سازی بالا در MWC 2018 باشید

گوشی ال جی وی 30 اس (LG V30s) با حافظه 256 گیگابایتی در راه MWC 2018 است. البته ظرفیت بالای حافظه تنها ویژگی آن نبوده و این گوشی در هوش مصنوعی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد.

ماه گذشته اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد ال جی از نسخه جدید گوشی V30 در رویداد بارسلون پرده‌برداری خواهد کرد. در ادامه، این اخبار با انتشار شایعاتی مبنی بر لغو نشدن طراحی و تولید G7 در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. اما حالا خبرگزاری کره‌ای ETNews مدعی معرفی یک موبایل جدید با نام ال جی V30s شده است.

گوشی ال جی وی 30 اس قرار است با 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار گیرد که این میزان، دو برابر حافظه داخلی نسخه پلاس و چهار برابر نسخه معمولی است.

همچنین، گوشی جدید ال جی برای رقابت با سایر محصولات موجود در بازار، با تمرکز بر روی هوش مصنوعی توسعه پیدا خواهد کرد. این دستیار دیجیتالی که از طریق دوربین در خدمت کاربران خواهد بود، LG Lens نام داشته و به نظر می‌رسد بعد از ثبت تصاویر اقلام مختلف، به کاربران اجازه می‌دهد به کمک فناوری هوش مصنوعی از قیمت آنها آگاه شوند. LG Lens قادر به ترجمه متون مختلف (مثل QuickTranslator) بوده و اطلاعات مبتنی بر موقعیت مکانی را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این، سازندگان از سیستم تشخیص بارکد و QR نیز بهره برده‌اند.

انتظار می‌رود گوشی ال جی وی 30 اس ابتدا در بازار کره جنوبی، با قیمت یک میلیون وون (920 دلار یا 750 یورو) روانه بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. حافظه و هوش مصنوعی این گوشی چی میگه واقعا؟چه خبره مگه ؟دمش گرم ال جی .چیکار کرده تو این گوشی .ترکونده

  2. یورو چقدره؟؟
    الجی هم داره خودنمایی میکنه

  3. الجی بهترین گوشی هارو عرضه میکنه کلا هرچی بجز سامسونگ و سونی و ایفون

  4. اه اه اه اه ال جی هم شد گوشی وجدانا؟مفت گرونه .بخرید ضرر کردین بی شوخی

    • مشخصا سطح سواد پایینت رو نشون دادی چون اگر با ال جی کار کرده بودی میفهمیدی بهترین و با کیفیت ترین گوشیهای دنیا برای ال جی هست که اتفاقا در ایران هم پشتیبانی خیلی خوب و قوی ای داره . مثل سامسونگ ایرانی ها رو در المپیک ضایع نکرده و مثل اپل نمیاد با ایرانیها دشمنی کنه