تصاوير Iphone 5S به بيرون درز کرد !

با وجود این که iPhone 5 در ۶ ماهی که از حضورش گذشته قادر نبوده آن طور که انتظار می رفت نبض بازار را در اختیار بگیرد و گوی رقابت را در سال ۲۰۱۲ میلادی به پرچمدار سامسونگ موبایل یعنی Galaxy S III واگذار کرد اما اپل امیدوارانه در حال تعمیم ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری آیفون بعدی است که احتمالا طبق روند پیشین این شرکت با نام iPhone 5S از ماه ژوئن میلادی ( تیر ماه سال آینده) وارد بازار خواهد شد و طبق گزارشات رسیده اولین رونمایی از iPhone 5S که اپ جدید نقشه اپل را نیز با خود به همراه دارد در ماه مارس ۲۰۱۳ انجام خواهد شد.

اما در حال حاضر آن چه آمارها به ما نشان می دهند تفوق و برتری عجیب سامسونگ در اکثر کشورهاست به طوری که به جز کشور ایالات متحده در سایر بازارهای میزبان اپل سهمی به مراتب کمتر از سامسونگ را به خود اختصاص داده و البته باید بدانیم که موفقیت نسبی این شرکت در آمریکا نیز مرهون تحریم فروش بعضی از انواع گوشی های هوشمند سامسونگ در این کشور در پی رای دادگاه معروف پتنت ها است. البته قابل اشاره است که گاف های قبلی اپل در خصوص امکانات سخت افزاری مانند دوربین و یا امکانات نرم افزاری مانند اپلیکیشن نقشه نیز در عدم موفقیت این شرکت بی تاثیر نبوده است.

اگر اپل به سنت ها پایبند باشد iPhone 5S نیز تاریخ انقضایی یک و اندی ساله خواهد داشت و مطمئنا تمامی مشکلات سابق نیز در پلتفرم این اسمارت فون برطرف خواهند شد و در ضمن می توانیم انتظار پیشرفت های بیشتری را انتظار داشته باشیم زیرا اپل سایه سنگین Galaxy S IV را نیز پشت سر خود حس می کند.

در هر صورت اگر شما iPhone 4S دارید و هنوز اسمارت فون خود را به iPhone 5 ارتقاء نداده اید به شما پیشنهاد می کنیم چند ماهی دیگر دست نگه دارید چون با خريد iphone 5 انتخاب خوبي انجام نداده ايد و بايد منتظر نسل جديد اين اسمارت فون يعني iphone 5s باشيد .
تصاويري هم از اين نسخه آيفون در وب سايت چيني Zol.com.cn به بيرون درز کرده که شاهد آن خواهيد بود .

{photo}91/12/10/iphone-5s{/photo}

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*