نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9

نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9 باز هم از مدل مجهز به اسنپدراگون قوی‌تر است

نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) در مقایسه با مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون، قدرتی یکسان نخواهند داشت. این موضوع را یکی از افشاگران با انتشار بنچمارکی جدید تایید کرده است.

مدت زمان زیادی است که افراد مختلف می‌گویند مدل‌های مجهز به تراشه اگزینوس گوشی های سامسونگ در مقایسه با نسخه‌ای که به چیپ‌های کوالکام تجهیز می‌شوند، قدرت بالاتری دارند چرا که سامسونگ آنها را با چیپ‌های خود بیشتر بهینه می‌کند. البته این موضوع در عمل نیز وجود داشته و پرچمداران سامسونگ، معمولا با این تراشه نتیجه بهتری در بنچمارک‌ها دارند. حال به نظر می‌رسد در آینده و با عرضه نسل جدید، باز هم شاهد چنین چیزی در گوشی های سری گلکسی S9 خواهیم بود.

این تلفن های هوشمند قرار است با تراشه اگزینوس 9810 به صورت جهانی به فروش رسند و تنها بازار آمریکای شمالی میزبان نسخه مجهز به اسنپدراگون 845 خواهد بود. البته از نظر فنی تفاوت‌های چندانی میان این دو چیپست وجود ندارد.

با این وجود، یکی از افشاگران حوزه فناوری با نام کاربری “Ice Universe” در توییتر، با تکیه بر بنچمارک پرچمدار سامسونگ می‌گوید نسخه مجهز به اسنپدراگون 845، «نتایجی متوسط» دارد که در نتیجه آن، نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9 قوی‌تر خواهد بود. هرچند، منبعی که تصویر مربوط بنچمارک GeekBench را منتشر کرده، شماره مدل آن را نشان داده است.

البته کلمه متوسط یا معمول نباید شما را گمراه کند چرا که اسنپدراگون 845 در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای، امتیازهای 2378 و 8132 را ثبت کرده که در مقایسه با امتیازهای 1954 و 6429 اگزینوس 8895، بسیار بالاتر است. پیش‌تر نیز اسنپدراگون 835 موفق به کسب امتیازهای 1771 و 5676 شده بود.

از آنجایی که اطلاعات مربوط به نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9 در دست نیست، به سختی می‌توان نسبت به اختلاف قدرت این دو تراشه اظهار نظر کرد. اما با توجه به سابقه سامسونگ و بهینه‌تر بودن چیپ‌های این شرکت، احتمالا در بنچمارک‌ها باز هم کوالکام مغلوب سامسونگ خواهد شد.

نسخه اگزینوسی گلکسی اس 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کارش درسته،،

  2. دیگه حالم از سامسونگ بهم میخره ناموسا هرکی بخره خاعنه

    • حالت از خودت به هم بخوره شما در حدی نیستی برای ۱۰ شرکت بزرگ دنیا برو گوسفندات را بچرون بفروش گوشی بخر چه از تکنولوژی میدونی خائن