مشخصات شیائومی می میکس 2S

ویژگی‌های کلیدی و مشخصات شیائومی می میکس 2S لو رفت

مشخصات شیائومی می میکس 2S و برخی ویژگی‌های کلیدی این تلفن هوشمند لو رفت. آیا پرچمدار شیائومی با تراشه اسنپدراگون 845 و سنسور اثر انگشت روی نمایشگر تولید می‌شود؟

پیش از این اعلام شده بود شیائومی می میکس 2 اس می‌تواند اولین گوشی با اسنپدراگون 845 باشد. بهره‌گیری از این تراشه در پرچمدار جدید چینی‌ها، در بنچمارک اخیر نیز تایید شده بود. حال تصویری منتشر شده است که ضمن فاش کردن بخشی از مشخصات شیائومی می میکس 2S ، برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های این تلفن هوشمند را نیز مشخص می‌کند.

بر این اساس، می میکس 2S با بدنه‌ای سرامیکی که از چهار جهت به صورت منحنی طراحی شده است، تولید می‌شود. در بخش جلویی از نمایشگری تمام‌صفحه استفاده شده و احتمالا اسکنر اثر انگشت، زیر آن تعبیه خواهد شد. تراشه اسنپدراگون 845 با پردازنده 2.8 گیگاهرتزی در کنار 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X، دستورات را پردازش خواهد کرد و کاربران می‌توانند اطلاعات خود را روی حافظه داخلی پرسرعت 256 گیگابایتی ذخیره کنند. دوربین دوگانه پشتی 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال و پشتیبانی از باندهای جهانی شبکه 4G LTE هم از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در این گوشی هستند.

موردی که احتمالا متوجه آن شده باشید، محل قرارگیری دوربین سلفی است. اپل با استفاده از بریدگی بالای صفحه تلاش کرد تا ضمن کاهش حاشیه‌های صفحه تا حد ممکن، از دوربین سلفی و سیستم تشخیص چهره اختصاصی خود استفاده کند. ولی به نظر می‌رسد شیائومی رویکردی متفاوت داشته و بعد از تعبیه سنسور دوربین در حاشیه پایینی، حالا گوشه سمت راست صفحه را مد نظر قرار داده است.

در شرایطی که منابع مختلف از عدم معرفی گوشی Mi 7 در کنگره جهانی موبایل 2018 خبر دارند، احتمالا کمپانی Xiaomi، گوشی می میکس 2S را با خود به بارسلون خواهد آورد. هرچند، برای این‌که ما با اولین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 رو به رو باشیم، سازندگان باید پیش از نمایشگاه MWC 2018 آن را معرفی کنند.

مشخصات شیائومی می میکس 2S

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. وا من اینو چقدر دست کم گرفته بودم خیلی خفنه ها

  2. گوشی خیلی قویه ها دوربینش اون دفعه گل کرده بود

  3. مثلا اگه edge میبود فوق العاده میشد

  4. رم هست ایول بابا دمش گرم

  5. واقعا اگه این باشه خیلی خوبه میشه گفت تقریبا حاشیه نداره

  6. میتونستن خیلی بهتر از این رو به نمایش بزارن.فینگر تاچ که هیچ ولی حاشیه ای که داره چندان جالب نیس