کمیته المپیک: ورزشکاران ایرانی‌ هم گوشی سامسونگ می‌گیرند!

کمیته المپیک: ورزشکاران ایرانی‌ هم گوشی سامسونگ می‌گیرند!

به دنبال عدم اهدای گوشی‌های گلکسی نوت 8 سامسونگ به ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانی ٢٠١٨ ، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد که ورزشکاران ایرانی‌ هم گوشی هدیه سامسونگ را دریافت خواهند کرد!

کمیته بین‌المللی المپیک درباره گزارش‌ها پیرامون عدم اهدای گوشی‌های موبایل به ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانی ٢٠١٨ پیونگ چانگ،اعلام کرد که به همه ورزشکاران حاضر در رقابت‌ها از جمله ورزشکاران ایرانی و کره شمالی گوشی سامسونگ داده می‌شود.

این در حالی است که خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه گزارش داد که سخنگوی برگزارکننده بازی‌ها گفته است که ورزشکاران ایرانی و کره شمالی به دلیل تحریم‌های سازمان ملل نمی‌توانند گوشی‌های هدیه را دریافت کنند.

از طرفی، دبیر کمیته ملی المپیک ایران می‌گوید ورزشکاران ایرانی نتوانسته‌اند گوشی‌ها را تحویل بگیرند. خبرگزاری مهر هم می‌گوید امروز، پنجشنبه ١٩ بهمن، “نمایندگان ایران که برای دریافت هدیه خود به محل اهدای نوت ۸ سامسونگ رفته بودند دست خالی به محل اسکان کاروان بازگشتند.”

گزارش‌ها درباره عدم اهدای این گوشی‌ها به ورزشکاران ایرانی جنجال‌برانگیز شده و احضار سفیر کره جنوبی به وزارت خارجه ایران را به دنبال داشته است.

اما کمیته بین‌المللی المپیک می‌گوید:

کمیته برای همه ورزشکاران همه کشورها که در بازی‌های المپیک زمستانی شرکت کرده‌اند گوشی تهیه می‌کند. این گوشی‌ها حاوی اطلاعات مهمی درباره رقابت‌ها برای ورزشکاران هستند. ورزشکاران ایرانی می‌توانند گوشی‌ها را نگه دارند. ورزشکاران کره شمالی هم درخواست کرده‌اند که گوشی‌ها را ظرف دوران بازی‌ها استفاده کنند اما آنها را با خود به کشورشان بازنگردانند.

با وجود موضع کمیته بین‌المللی المپیک و برگزارکنندگان بازی‌ها، شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران، می‌گوید ورزشکاران ایرانی نتوانسته‌اند گوشی‌های هدیه را بگیرند.

آقای شهنازی گفته است:

کمیته برگزاری فرم‌هایی را داده و اعلام کرده که گوشی‌ها را از کانتر مربوط به سامسونگ دریافت کنند. ورزشکاران ما بعد از مراجعه با بهانه جویی‌های نمایندگان سامسونگ رو به رو شدند و اعلام کردند که باید با رئیسمان صحبت کنیم. در نهایت هم گفتند که گوشی‌ها تحویل ورزشکاران ایران نمی‌شود.

یک سخنگوی کمیته برگزاری‌ بازی‌های پیونگ چانگ گفت:

کمیته بین‌المللی المپیک به همه ورزشکاران و مقام‌ها (از جمله کشورهای مذکور) گوشی موبایل می‌دهد. این تلفن‌ها همه اطلاعات مورد نیاز ورزشکاران در بازی‌ها را در خود دارند.

شرکت سامسونگ هم در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که چهار هزار گوشی برای المپیک تولید کرده، اما درباره چگونگی توزیع آن بین ورزشکاران و مقام‌های کشورها، کمیته بین‌المللی المپیک باید پاسخگو باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. درود به شرف سامسونگ

  2. نمایندگی های نوکیا و گوشی های اندروئیدی جدید نوکیا را جایگزین نمایندگی های سامسونگ کنیم،مردم خاطرات خوبی از عملکرد شرکت نوکیا دارند که دوباره به عرصه گوشی های هوشمند برگشته همراه با زیر ساخت های شبکه مخابراتی 5G شرکت نوکیا

    • مراد عزیز
      امروز صبح شرکت سامسونگ بیانیه جدیدی رو با این تیتر منتشر کرد: “از مراد عذر میخواهیم”
      تاکید شدیدی برای اختصاص 30 درصد از سهام شرکت مذکور به نام شما داشت تا بتواند ذره ای از این خاطر رنجیده شما را التیام بخشد
      در انتها هم سر تعظیم فرو آورد و از شما عذرخواهی کرد بلکه گوشه چشمی داشته و از خطای آنها چشم پوشی کرده و بازار را در اختیار رقبا قرار ندهید!

      #انتظار_تفکر

  3. الان دیگه بحث سر گوشی نگرفتنو اینا نیس مسله اینه که مجه ایرانی ها رو خراب تر کردن و بهمون تهمت زده شده تو بگو صد تا گوشی هم بدن فاییده نداره غرور یه ملت و شکستن

  4. حالا اینا چرا دارن اینجوری میگن خب بگن نمیگیرم خلاص

  5. همیشه حداقل امکاناتو تو بازیاو مسایقات داشتیم با کلی حق خوری اینم روش.اگرم تحریم نبودیم و میگرفتیم ازشون شرط میبستم تو فرودگاه تهران برا جبران هزینه های باشگاه ورزشی ازشون میگرفتنش

  6. حالا خوبه این تو ایران نمایندگی داره

  7. ن اگه مرد هستید یکی یبار فقط بگی ساسمسونگ خوبه غیرت داری بگو تا ببینید چقدر این شرکتا ….مالن

  8. چه با گوشی چه بی گوشی هربار حق ورزشکارا مارو میخورن حالا ما از فدراسیون ورزشی خودمونم چیزی به ورزشکارامون نمیرسه په برسه به کشوری دیگ

  9. در جواب این گفته که چرا این مشکل برای ما پیش میاد؟
    چون آن کشور پوفیوزی که این تحقیر را انجام داد نباید ورزش را با سیاست قاطی کند مگر این ادعاها و شعارها توسط همین کشورهای مدعی گفته نمی شود؟

  10. حتماً بعد از اینکه توهینشون را انجام دادند به همراه گوشی سامسونگ یک آبنبات چوبی هم به ورزشکاران ما می دهند تا ما هم ثانیه هایی بعد از این توهین همه چیز را فراموش کنیم و برای دریافت یک گوشی ذوق زده شویم؟؟؟!!! ما حافظه تاریخی کوتاه مدت داریم قبلاً هم یکی دوتا توهین به کاربران ایرانی کرده بودند که فکر کنم در قالب یک تبلیغ تلوزیونی یا تیزر تبلیغاتی بود،اگر من جای بچه های ورزشکار بودم بعد از گرفتن گوشی های موبایل همراه با لبخند گوشی ها رو جمع آوری میکردیم و داخل نایلون حمل زباله در برابر دوربین های فیلمبردای داخل سطل آشغال و زباله می انداختیم در جواب به این توهین

  11. درسته کار سامسونگ اشتباه بود، اما چنین مشکلی چرا برای کشور های دیگه پیش نمیاد؟؟

    از ماست که بر ماست….

  12. سامسونگ رو تحریم کنید
    اپل هم که پیشاپیش خودش ما رو تحریم کرد
    هواوی رو هم مردم بابت سانچی تحریم کردن
    خب یه سوال اینجا باقی می مونه؟!
    دقیقا با چی میخوای ارتباط برقرار کنی؟؟
    کفتر نامه بر یا زنگ میزنی پیک بیاد پیامتو برسونه به مخاطب؟!
    این چه شیوه نامتعارفی هست که در پیش می گیرید؟؟!!
    چرا اینطور احساسی حرف میزنید و جَو گیرانه تصمیم می گیرید و بی مهابا با یک شرکت که بر اساس قوانین عمل کرده سر جنگ و تحریم بر میدارید آخه!!!!
    سامسونگ نخر، اپل نخر، هواوی نخر و و و نخر!
    بیا برو GLX بخر که راحتم از جیب در میاد
    راستی حتما سروش رو نصب کنی، آخه تلگرام محتوای غیر اخلاقی داره 🙂

  13. باید واردات محصولات سامسونگ سریعا متوقف بشه ???

  14. خفه شو چن روزی راحت باشیم
    همش اپل همش ایفون
    نمیدونم چیش میرسه ب طُ
    ول کن بابا اینهمه تعصب رو یه کمپانی داری ک همون الان داره کم کم تمام چیزایی ک داره رو رو ایرونیا میبنده
    بسه، خسته شدیم اینقد اسم اپل و آیفون شنیدیم از تو کامنتای چرت و بی ارزشت.

  15. مرگ بر سامسون
    اپل اعلام کرد به هر بازیکن ایران یهک ایفون ۸ پلاس ۲۵۶ گیگ میدهد و به حقوق تمامی بازیکنان دنیا احترام میگزارد و برای تحریمای ترام ارزشی قاعل نیست بله دوستان این است شرفو منظلته یه شرکته درست حسابی

    اپل متشکریم