تصاویر هواوی پی 20 لایت

تصاویر هواوی پی 20 لایت و ویدیوی 360 درجه این گوشی منتشر شد

تصاویر هواوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) همراه با ویدیویی 360 درجه آن منتشر شد تا کاربران پیش از معرفی رسمی، با طراحی عضو ارزان‌قیمت گوشی های جدید هواوی آشنا شوند.

همانند گذشته، گوشی های سری P هواوی قرار است در چندین مدل مختلف معرفی شوند. شایعات قبلی از تجهیز این تلفن های هوشمند به دوربین سه گانه پشتی خبر داشتند. اما حالا تصاویر هواوی پی 20 لایت از طریق یکی از افشاگران مورد اعتماد به بیرون درز کرده است که خلاف آن را نشان می‌دهد.

مطابق با عکس‌های مننشر شده، سازندگان با تقلید از اپل و گوشی آیفون ایکس، از صفحه نمایشی بدون حاشیه با بریدگی بالای صفحه بهره خواهند برد. هرچند، اینجا خبری از سیستم تشخیص چهره نیست و هواوی با حذف کلید هوم، سنسور اثر انگشت را در بخش پشتی تعبیه کرده است. در عوض، در بخش جلویی از دوربین سلفی دوگانه استفاده شده تا ثبت تصاویر باکیفیت امکان‌پذیر باشد. در رابطه با قاب پشتی، سازندگان از دوربین دوگانه عمودی استفاده کرده‌اند که با اطلاعات مربوط به دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی در تضاد است. هرچند، پیش‌تر تصاویری از یکی از گوشی های هواوی منتشر شده بود که وجود دوربین دوگانه و بریدگی بالای صفحه در آن را تایید می‌کرد.

متاسفانه اطلاعات چندانی از مشخصات فنی هواوی P20 لایت در دست نیست. با این وجود ما می‌دانیم که این دستگاه با ابعاد تقریبی 148.6 در 71.2 در 7.4 میلی‌متر و نمایشگری 5.7 اینچی تولید خواهد شد.

انتظار می‌رود گوشی های جدید هواوی در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) طی مراسمی رسمی در پاریس معرفی شوند.

تصاویر هواوی پی 20 لایت

ویدیوی 360 درجه هواوی پی 20 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. انصافا طراحیش عالیه

  2. خیلی گوشی عالیه من که ازش راضی ام به شدت توصیه میکنم تو اولویت خرید گوشیتون بزاریدش

  3. واقعا طراحیه زیبایی داره .اگه یه کوچلو حاشیه پایینش کمتر بود دگ حرفی نمی موند.اگه p20لایت اینه دگ ببین مدل پرو دگ چیه.چه شود
    ممنون