آپدیت اندروید اوریو در سامسونگ گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) دیده شد

سامسونگ در حال توسعه اندروید اوریو بتا بر روی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس است، در حالی که برخی از کاربران تصاویری از آپدیت اندروید اوریو گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) به اشتراک گذاشته‌اند.

برخی از کاربران سامسونگ اوایل ماه گذشته از دریافت اندروید اوریو گلکسی نوت 8 خبر دادند. این مسأله کمی تعجب‌آور است چراکه سامسونگ در حال کار بر روی اندروید اوریو بتا برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بوده و هیچ حرفی از آپدیت اندروید اوریو گلکسی نوت 8 زده نشده است. البته به نظر می‌رسد که این کاربران، به‌طور اتفاقی این آپدیت را تنها برای تست دریافت کرده باشند.

حال کاربر دیگر سامسونگ، اسکرین شات های اندروید اوریو گلکسی نوت 8 را به اشتراک گذاشته که نشان‌دهنده تغییرات ریزودرشت گوشی گلکسی نوت 8 است.

طبق تصاویر به‌دست‌آمده، گلکسی نوت 8 با این آپدیت از یک کیبورد جدید باقابلیت ارسال گیف بهره می‌برد و کاربر هر زمان که بخواهد می‌تواند گزینه ارسال گیف و جست‌وجوی آن را در کیبورد لغو کند.

کیبورد گلکسی نوت 8- اندروید اوریو گلکسی نوت 8

رنگ حالت کانتراست کیبورد نیز ازاین‌پس قابلیت تغییر و ویرایش را خواهد داشت. به نظر می‌رسد که بتوان فیلتر رنگ صفحه را نیز با گزینه‌های Color Lens برای خوانایی بیشتر جزییات تغییر داد.

قابلیت دیگر ایجادشده در این آپدیت، خوانایی بیشتر فضای حافظه و رم موجود در گوشی، با کمک رنگ‌بندی‌های مناسب بخش‌ها است. همچنین کاربر می‌تواند میانبر سیستم ابری سامسونگ را در صفحه اصلی گوشی قراردهد.

سامونگ کلاود- رنگ های نرم افزاری گلکسی نوت 8 -کیبورد گلکسی نوت 8- اندروید اوریو گلکسی نوت 8

در مورد دیگر جزییات این آپدیت هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ابدیت نده خبر مرگش

  2. ولی سامسونگ هرکاری کنه بازم به پای آیفون نمیرسه مخصوصا الان که دیگ آیفون از هر نظری داره خودشو با همه جور شرایطی مچ میکنه